Vine estrena versió web i missatgeria instantània

Compartir

A principis d’aquest any, Vine va estrenar la seva versió web, recordant-nos que, encara que es tracta d’una plataforma dirigida als dispositius mòbils, també podem gaudir dels microvídeos a l’ordinador. Seguint la mateixa filosofia que Instagram, fins ara les possibilitats eren bastant limitades.

Aquesta setmana Twitter, propietari de Vine, ha redissenyat la versió web, fent retocs en el seu aspecte i afegint noves característiques que donen a entendre un nou enfocament a la plataforma de vídeos.

El nou web de Vine inclou accés a canals, una secció que mostra els vines que són populars en el moment, les etiquetes més usades (trending tags), llistes de reproducció, una espai amb els usuaris més destacats i un altre amb els vídeos seleccionats pels editors de la plataforma.

Una cosa molt important a destacar és que ja no cal estar registrat en el servei per poder gaudir de tots els continguts. La pàgina ofereix tots els vídeos en obert . Això, sumat a TV Mode, implica que ara qualsevol internauta pot visualitzar vídeos del servei a pantalla completa.

Vine-web

De fet , fa unes setmanes Vine també va afegir interessants novetats en la versió app, llançant el servei Vine Messages per enviar i rebre missatges instantanis. “Ara podràs enviar vídeos de manera privada i missatges de text als teus amics, fins i tot a qualsevol persona de la teva agenda, encara que no estigui registrada a l’aplicació”, expliquen en el seu bloc.

La bústia de missatges tindrà dues opcions : Amics (els teus contactes) i Altres (contactes fora de la teva xarxa). Aquesta versió, ja disponible per Android i iOS, també permetrà personalitzar el perfil amb diferents colors, entre d’altres opcions.

D’aquesta manera, Vine se suma a la llarga llista d’aplicacions que estan fent de la missatgeria instantània el seu full de ruta, com Facebook, Instagram i més recentment Snapchat.

Després d’un any de vida (amb Twitter), aquesta xarxa social està evolucionant a passos de gegant, creixent cada vegada més en usuaris i en expectatives, encara que sobretot està sent popular als Estats Units i en alguns països asiàtics.

FONT: ATOMBIT

Vine estrena versió web i missatgeria instantània
Valoreu aquesta publicació

Arnau Sanz Ardanuy
Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: