#VitaminaEbre: la campanya de la Generalitat a les xarxes per impulsar les mandarines de la regió

El Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat (DARP) ha iniciat una campanya viral a les xarxes social amb el lema #VitaminaEbre, que anima a fer-se fotos amb una mandarina o una taronja per “picar l’ullet” al sector.
El fred tardà i les pluges – juntament amb l’impacte de l’acord de lliure comerç entre la Unió Europea i sis països de l’Àfrica Austral – han complicat la campanya citrícola d’enguany. Amb accions com “#VitaminaEbre”, el Govern de la Generalitat, a través del DARP, posa en valor els cítrics de l’Ebre i busca impulsar-los.
El clima i el sòl de les Terres de l’Ebre fan que les clementines, un híbrid entre la taronja i la mandarina, tinguin un sabor i un aroma especials. La collita es concentra en els mesos de novembre, desembre, gener i febrer.
La campanya #VitaminaEbre anima a fer-se fotos amb una mandarina o una taronja per “picar l’ullet” al sector i donar-li suport.
Participa-hi: és molt fàcil!
- Fes-te una foto amb una mandarina a l’ull ?
- Penja-la al teu Instagram Stories?amb el hashtag #VitaminaEbre i mencionant a @alimentaciocat
- Anima als teus amics a participar! ?
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019