4 eines gratuïtes per organitzar-te millor

Compartir

Actualment els gestors de tasques són unes eines que cada vegada es fan servir amb més freqüència. Es pot dir que estan de moda. Tothom vol guanyar temps, deixant les feines ben fetes i el més aviat possible. Es tracta de ser productius, és a dir, organitzar-nos la feina amb eficàcia.

Hi ha moltes aplicacions que ens poden ajudar a planificar les nostres tasques. Les que avui us presentem tenen l’avantatge que totes són gratuïtes.

1- WUNDERLIST

Wunderlist és una eina molt popular de gestió de tasques online. Està disponible per a Windows, Android, iOS i per als navegadors més utilitzats. A més el podem trobar en català.

Una de les raons del seu èxit és que és senzill de fer servir. A més Wunderlist ens ofereix la possibilitat de compartir les llistes de tasques amb altres usuaris per millorar el treball col·laboratiu.

Si encara volem anar més enllà podem fer servir la versió pro (de pagament)  on es poden adjuntar arxius, vídeos, fragments de so… a les nostres llistes, posar comentaris, assignar tasques a l’usuari que vulguem, etç.

2- TRELLO

Trello és un gestor d’activitats en el núvol per a grups i és dels més complets que he trobat que siguin gratuïts. Disposa d’aplicacions tant per a iOS com per a Android. No necessites crear un compte, sinó que si tens un compte de Google ja tens prou.

trello

Es basa en el mètode Kanban. Aquest mètode consisteix en una representació visual de les activitats en un tauler. El tauler el pots compartir amb diversa gent.

Cada tasca està representada per una targeta, i a dintre d’elles pots fer llistes d’estil check, posar comentaris i veure tots els canvis que s’han fet, qui els ha fet i quan. A més ens permet establir dates límit en les que s’han de fer les diverses tasques.

3- NITRO

És un gestor d’activitats que  està disponible per a Linux i com a extensió de Chrome.

Les tasques es poden dividir en grups de tasques que nosaltres creem i també es classifiquen en: avui, pròximes, arxivades i també hi ha l’opció de veure-les totes.

nitro

A més de tenir el nostre compte nitro ens permet sincronitzar-lo amb un altre compte de Dropbox o Ubuntu One, d’aquesta manera podrem accedir a Nitro des de diferents dispositius,  ja que és on es guardaran les dades.

4- REMEMBER THE MILK

És una eina com totes les altres mencionades, la novetat d’aquesta és que té recordatoris de les tasques (que podrem rebre per correu), també ens permet afegir localitzacions i URLs.

Està disponible per iPad, iPhone, Andriod, Blackberry, etc. I el tenim en català però només per la versió web.

remember_the_milk

A més de les eines que us he comentat podeu trobar d’altres també interessants com todoist, hightrack, kanbanflow, redbooth, do it (tomorrow), Producteev

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: