CaixaBank arriba a l’assistent Alexa d’Amazon

Compartir

Seguint amb la seva aposta per les noves tecnologies, CaixaBank és la primera entitat financera de l’estat que ha posat un peu al sistema d’assistent digital personal Alexa d’Amazon, el qual s’afegeix al servei que ja tenia en marxa per a Google Home.

Neo, l’assistent de l’entitat, és capaç d’arribar a entendre fins a 450 preguntes en diferents idiomes, i compta amb capacitat per solucionar dubtes sobre els productes financers de l’entitat, ajudar l’usuari a contractar un producte en línia, o fer recomanacions d’acord amb les novetats en productes, serveis i situació financera.

Aviat, aquest assistent també estarà disponible per a ImaginBank, l’entitat 100% digital propietat de CaixaBank.

L’arribada de CaixaBank als diferents assistents de veu (ara Amazon Alexa, però abans, i com hem indicat, Google Home) és el pas lògic després que l’entitat bancària introduís els assistents virtuals en forma de xatbots l’any 2007 i seguís evolucionant el seu model d’eines basades en intel·ligència artificial orientades al seu ús per part del client.

CaixaBank arriba a l’assistent Alexa d’Amazon
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: