Dineyo, l’app catalana que paga diners als usuaris per consumir en comerços de barri

Compartir

Ens agrada parlar d’aplicacions, especialment d’aquelles que destaquen per ser innovadores, originals i útils, i si estan fetes a Catalunya, encara amb més motiu. Durant uns dies he estat provant Dineyo, una plataforma que té com a objectiu ajudar els comerços de barri a promocionar-se i sobretot, a fidelitzar als seus clie-k7DBnSlDWB06a7wkTqtcCYZjUBeTxII-JU9xmOd9tud=w508-h809-nonts d’una manera efectiva i adaptada. En aquest portal hem parlat més d’una vegada d’iniciatives i projectes, molts també d’aquí, que tenien una finalitat semblant. Aconseguir una gran base d’usuaris, una altra de comerços, i fer la interacció entre ells no és tasca fàcil, però aquest grup de joves emprenedors sembla que ha trobat un incentiu que com a mínim, crida l’atenció.

El seu principal atractiu és que recompensa econòmicament als usuaris per consumir en els comerços adherits a Dineyo. Simplement es paga com sempre, sigui en efectiu o targeta (off app). A través d’un codi QR proporcionat per la botiga, l’usuari rep l’ingrés automàticament al seu compte Dineyo.

Una de les parts més importants de Dineyo és la possibilitat de l’usuari de convidar a tots els seus amics i guanyar diners cada vegada que comprin en una de les múltiples botigues Dineyo. Però no només guanya diners pels seus amics, sinó també pels amics dels seus amics, i així fins a 6 graus de distància. La força d’entrar el primer pot permetre a l’usuari crear una xarxa de referits més gran i, així, rebre recompenses per a la resta de la seva vida.

Per tirar endavant el projecte, el més important és convertir-ho en una eina útil i de fidelització pels comerços. Per a la botiga, formar part de Dineyo no té cap cost d’entrada ni manteniment. La mateixa botiga pot gestionar la informació que vol mostrar a l’app i les ofertes que vol oferir als usuaris. La botiga ha d’abonar, a final de mes, les recompenses reclamades pels seus usuaris. Han elaborat un vídeo que ho explica molt bé.

El projecte encara té molt de camí per recórrer, especialment per créixer en nombre d’usuaris i comerços, però l’aplicació ja destaca per funcionar amb fluïdesa i tenir un disseny agradable.

L’aplicació no està disponible en català, però comença a acumular una quantitat significativa d’usuaris i comerços. Podeu descarregar-la per iOS i Android.

Per a més informació podeu visitar la seva pàgina web.

FOTO

Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: