El BDigital Apps d’enguany comptarà amb Google i Twitter com a pesos pesants

Un moment del BDigital Apps del 2013
Compartir

Els assistents podran prendre el pols a l’avui de les apps mobils i entreveure el demà mercès a les ponències de destacats emprenedors i empreses. YCOM n’és media partner.

Torna un any més, i al voltant de les dates habituals, una nova edició del BDigital Apps (i ja en van cinc), el congrés de referència per al món de les aplicacions mòbils, el qual és recomanat tant per a empresaris del sector, inversors, així com per a dissenyadors o desenvolupadors.

Enguany se celebrarà entre l’11 i el 12 de novembre al CosmoCaixa de Barcelona, espai que ja l’ha acollit en edicions anteriors.

En aquesta edició, el congrés dedicarà sessions específiques a la venda al detall (retail) i al sector dels esports. Podeu veure el programa complet a la pàgina del congrés.

En parlar de l’àmbit esportiu lligat a les TIC i les apps, sens dubte també es parlarà dels nous formats de dispositius wearables i de les oportunitats que aquests generen.

Però, sens dubte, el plat fort del congrés serà la presència dels grans “pesos pesants” de la industria com són Google, Twitter, Facebook i Amazon, que enviaran representants per prendre part a les conferències.

En aquestes, i mercès a les explicacions dels ponents, el públic assistent podrà copsar l’estat actual i les tendències de futur del panorama de les aplicacions mòbils, així com conèixer les eines que aquests veritables gegants d’Internet posen a l’abast d’altres empreses i desenvolupadors per a què aquests puguin treballar amb els seus productes i serveis.

Twitter, per exemple, mostrarà en exclusiva als assistents les seves novetats en l’àmbit de la mobilitat, en dues sessions que té programades.

Facebook donarà a conèixer les diferents opcions de segmentació, retargeting i mesurament en mòbil juntament amb les tendències actuals del mercat, les millors pràctiques i casos d’èxit locals i internacionals. La seva presentació inclourà també una part pràctica sobre com monetitzar el tràfic d’aplicacions iOS i Android a través d’Audience Network de Facebook.

Amazon explicarà els diferents models de compres en aplicacions i exemplificarà quines funcionen millor basant-se en dades reals i exemples específics i, el darrer dia del congrés, Google analitzarà els factors que han mogut a la indústria en els últims mesos i aportarà la seva visió sobre les grans tendències per a l’any vinent.

El congrés acollirà també conferències centrades en l’anàlisi en temps real de grans volums de dades i en com els desenvolupadors i empreses poden construir noves i interessants aplicacions a partir d’aquests. També s’explicaran nous models de negoci que tenen com a base el Big Data i les comunicacions mòbils.

El primer dia del congrés es donaran a conèixer i es lliuraran els premis als guanyadors de la FinAppsParty, competició de desenvolupament d’apps que va celebrar recentment CaixaBank amb el suport de BDigital, i que va tenir com a eix central els wearables.

En aquesta edició, l’esdeveniment comptarà amb l’organització de Barcelona Digital i el suport de CaixaBank, la Generalitat de Catalunya a través del pla iDigital, Lavinia, Tecnocom, Arsys, Amazon i Telefónica.

YCOM n’és media partner

Des de la nostra publicació, i seguint amb la tasca de donar a conèixer el present i el futur de les TIC, així com les tendències que poden tenir més impacte en aquesta industria, hem arribat a un acord amb BDigital per ser-ne media partners, recollint d’aquesta manera l’herència d’El Mur Tecnològic, publicació amb la qual ens vam fusionar a principis d’estiu i que ja n’havia estat media partner tant en aquest esdeveniment com en d’altres organitzats per BDigital.

Això vol dir que durant l’11 i el 12, espereu veure un seguiment intensiu en el nostre compte de Twitter, així com diversos articles dedicats al congrés en aquest mateix lloc web.

Guillem Alsina
Etiquetes: