El BDigital Apps escalfa motors amb un “call for papers”

Una instantània de l'edició de l'any passat. Foto de l'organització
Compartir

BDigital comença a preparar una nova edició del seu esdeveniment dedicat a les apps tot realitzant una crida a aquells qui puguin presentar-hi casos d’èxit.

El BDigital Apps és un esdeveniment anual que ve a ser una mena de showroom de casos d’empreses que produeixen apps per a dispositius mòbils i les seves solucions, així com s’hi busquen descobrir les tendències que predominaran en el mercat de les apps en els propers mesos i les tecnologies que s’hi faran servir.

Enguany el BDigital es celebrarà els dies 11 i 12 de novembre, però l’organització ja ha obert el termini de presentació de propostes per ser protagonista del congrés i exposar una app o solució concretes.

Aquest termini s’obre a totes aquelles empreses, entitats o desenvolupadors que puguin presentar un cas d’èxit, un estudi o una app innovadora.

Els eixos temàtics escollits enguany per a les jornades del BDigital Apps i en els que, per tant, haurien d’encaixar les propostes a presentar, són l’analítica de dades en aplicacions en temps real, el màrqueting mòbil, l’experiència de fidelització (loyalty experience), i els sectors com el de l’esport o el retail entre d’altres.

Com a novetat per a l’edició d’enguany, els participants disposaran d’un espai de demostracions per tal d’ensenyar els seus projectes, obert als patrocinadors, supporters i altres empreses interessades.

Tant per participar com a ponent, com per ser present a l’espai de demostracions, ja es pot contactar amb l’organització de BDigital.

El BDigital Apps escalfa motors amb un “call for papers”
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: