El BDigital Apps escalfa motors amb un “call for papers”

Una instantània de l'edició de l'any passat. Foto de l'organització
Compartir

BDigital comença a preparar una nova edició del seu esdeveniment dedicat a les apps tot realitzant una crida a aquells qui puguin presentar-hi casos d’èxit.

El BDigital Apps és un esdeveniment anual que ve a ser una mena de showroom de casos d’empreses que produeixen apps per a dispositius mòbils i les seves solucions, així com s’hi busquen descobrir les tendències que predominaran en el mercat de les apps en els propers mesos i les tecnologies que s’hi faran servir.

Enguany el BDigital es celebrarà els dies 11 i 12 de novembre, però l’organització ja ha obert el termini de presentació de propostes per ser protagonista del congrés i exposar una app o solució concretes.

Aquest termini s’obre a totes aquelles empreses, entitats o desenvolupadors que puguin presentar un cas d’èxit, un estudi o una app innovadora.

Els eixos temàtics escollits enguany per a les jornades del BDigital Apps i en els que, per tant, haurien d’encaixar les propostes a presentar, són l’analítica de dades en aplicacions en temps real, el màrqueting mòbil, l’experiència de fidelització (loyalty experience), i els sectors com el de l’esport o el retail entre d’altres.

Com a novetat per a l’edició d’enguany, els participants disposaran d’un espai de demostracions per tal d’ensenyar els seus projectes, obert als patrocinadors, supporters i altres empreses interessades.

Tant per participar com a ponent, com per ser present a l’espai de demostracions, ja es pot contactar amb l’organització de BDigital.

Guillem Alsina
Etiquetes: