Fitbit i la seva estratègia comercial per al MWC

Compartir

A falta de poc més d’un mes per al MWC 2014 comencen a sortir filtracions i nous dispositius que seran presentats, entre d’altres novetats.

Fitbit, la companyia americana de productes de seguiment d’activitat, té pensat reptar als seus assistents durant els quatre dies que dura el congrés. Tot això unit a MWC2014 per poder promocionar el seu Fitbit Flex.

FitBit-Flex-3-of-4

Flex és una polsera que monitoritza els passos, distància recorreguda i les calories cremades diàries igual que la recentment presentada Lifeband Touch de LG.

Estem parlant de “Fitbit Challenge, un repte per a la salut i la forma física connectada”. Segons ens expliquen a la pàgina de MWC2014, durant el Mobile World Congress tot assistent que porti una Fitbit podrà participar. Cada participant pot controlar la seva activitat, compartir les seves estadístiques i desafiar als seus col·legues i assistents al congrés a través del seu dispositiu mòbil. Els participants de Fitbit Challenge tindran l’oportunitat de guanyar premis diaris.

Per a tots aquells assistents que encara no disposin d’una, Fitbit ofereix un 40% de descompte sobre el preu de venda al públic.

Sens dubte una gran manera de fer aquest producte molt més accessible i facilitar la possibilitat de participar en Fitbit Challenge, que se celebrarà entre el 24 i el 27 de Febrer a Barcelona durant el Mobile World Congress 2014.

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: