Huawei desembarcarà a Barcelona a mitjans d’any

La fabricant xinesa ha anunciat que establirà una flagship store (una botiga de marca pròpia dedicada només als seus productes) a la ciutat comtal, la qual inaugurarà en una data encara no concretada a mitjans d’aquest 2019.
Si bé la data encara no està clara, el lloc si: serà al número 9 de la Plaça Catalunya, al rovell de l’ou de la capital catalana. L’entrada de la botiga estarà presidida pel lema “Imaginem plegats el futur?“.
El local comptarà amb 750 metres quadrats d’espai oberts al públic, dividits en dues plantes, i no només s’hi podran trobar telèfons mòbils entre altres productes de maquinari (com tauletes tàctils i ordinadors portàtils) que fabrica Huawei.
També s’hi realitzaran tallers i cursos gratuïts, hi haurà zones en les quals gaudir de les experiències proporcionades a través dels dispositius i serveis de la marca xinesa, s’hi faran exposicions, i s’hi podran trobar especialistes en apartats com la fotografia (de la qual la gamma de smartphones Mate 20 n’és un bon exponent), el disseny o el vídeo entre d’altres.
Com en la resta de botigues de marca pròpia que Huawei té repartides arreu d’Europa, el centre de Barcelona tindrà la seva pròpia empremta, adaptada a les preferències i necessitats del públic barceloní. És a dir, la companyia xinesa busca adaptar-se a la idiosincràsia del lloc on estableix les seves botigues, no només plantar-hi un clon més dels seus comerços.
Un servei personalitzat
En aquest establiment els consumidors hi podran conèixer les darreres novetats i els detalls de la tecnologia de Huawei, a més dels serveis que la companyia ofereix amb l’adquisició d’un dels seus productes.
També hi tindran interès aquelles persones que ja hagin adquirit un dispositiu de la fabricant, car en aquest centre hi podran rebre consells per optimitzar-ne l’ús i treure’n el màxim rendiment.
Finalment, a la nova flagship store de Huawei també serà escenari d’actes diversos, com ara presentacions.
- FutureBuds: els auriculars que saben quan te’ls has tret - 7 de març de 2019
- Paymo, el primer smartphone-cartera veritablement digital - 7 de març de 2019
- Mobile World Congress: algunes conclusions interessants - 4 de març de 2019