L’estiu fa augmentar el consum de continguts en mobilitat

Així ho afirma un estudi dut a terme per Wuaki.tv i basat en el milió de suscriptors que tenen en el seu servei de vídeo a la carta.
L’estiu, la calor, les vacances, el “dolce far niente”,… només de pensar-hi, ja ens venen al cap les ganes de no fer res durant una temporada mentre ens la passem a la platja d’una illa tropical. Per lògica és en aquesta època “d’abandonament” ociós quants més continguts audiovisuals consumim ja que tenim més temps per fer-ho i, a més, ens agrada consumir-los en qualsevol lloc.
I així ho certifica l’estudi que ha dut a terme Wuaki.tv, el servei de lloguer de pel·lícules en línia, que ens ha revelat que els seus usuaris veuen un 25% més de contingut des dels seus dispositius mòbils en època d’estiu.
Aquest fou l’augment detectat entre maig i juny, o sigui que no es descarta que aquesta xifra pugui créixer entre juliol i agost.
Per a Wuaki, aquest augment és significatiu no només per al seu servei en línia, si no per a la industria en general, ja que deixa palesa que la forma preferida de consum en el futur serà des de dispositius mòbils.
Almenys a l’Estat Espanyol, el consum des de smartphones representa el 68% del total dels dispositius mòbils, mentre que el 32% restant correspon a tablets.
- FutureBuds: els auriculars que saben quan te’ls has tret - 7 de març de 2019
- Paymo, el primer smartphone-cartera veritablement digital - 7 de març de 2019
- Mobile World Congress: algunes conclusions interessants - 4 de març de 2019