L’estiu fa augmentar el consum de continguts en mobilitat

De ben segur que "Vuit cognoms bascos" serà un dels 'hits d'aquest estiu a Wuaki
Compartir

Així ho afirma un estudi dut a terme per Wuaki.tv i basat en el milió de suscriptors que tenen en el seu servei de vídeo a la carta.

L’estiu, la calor, les vacances, el “dolce far niente”,… només de pensar-hi, ja ens venen al cap les ganes de no fer res durant una temporada mentre ens la passem a la platja d’una illa tropical. Per lògica és en aquesta època “d’abandonament” ociós quants més continguts audiovisuals consumim ja que tenim més temps per fer-ho i, a més, ens agrada consumir-los en qualsevol lloc.

I així ho certifica l’estudi que ha dut a terme Wuaki.tv, el servei de lloguer de pel·lícules en línia, que ens ha revelat que els seus usuaris veuen un 25% més de contingut des dels seus dispositius mòbils en època d’estiu.

Aquest fou l’augment detectat entre maig i juny, o sigui que no es descarta que aquesta xifra pugui créixer entre juliol i agost.

Per a Wuaki, aquest augment és significatiu no només per al seu servei en línia, si no per a la industria en general, ja que deixa palesa que la forma preferida de consum en el futur serà des de dispositius mòbils.

Almenys a l’Estat Espanyol, el consum des de smartphones representa el 68% del total dels dispositius mòbils, mentre que el 32% restant correspon a tablets.

L’estiu fa augmentar el consum de continguts en mobilitat
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: