LG portarà al Mobile World Congress 2019 els seus ‘smartphones’ G8 i V50

L’smartphone amb suport per a xarxes 5G que LG presentarà en el marc del Mobile World Congress 2019 (MWC 2019) de Barcelona portarà per nom LG 5G V50 thinQ i es presentarà juntament amb el ‘smartphone’ LG G-8 ThinQ.
Així ho assegura el portal ETNews, que explica que la companyia sud-coreana aprofitarà el seu esdeveniment al MWC 2019 per presentar les novetats de les seves sèries G i V. Fa uns dies, LG ja va confirmar que portaria a Barcelona un dispositiu amb tecnologia 5G.
Aquest dispositiu portarà per nom LG 5G V50 thinQ, segons el mitjà citat, i tindrà entre les seves característiques una pantalla de 6 polzades, bateria de 4.000mAh, processador Qualcomm Snapdragon 855 i un sistema de refrigeració de cambra de vapor.
L’esdeveniment, que acollirà també la presentació de LG G-8 ThinQ, tindrà lloc el diumenge 24 de febrer.
- PS4 Remote Play: juga a la PlayStation 4 des del teu iPhone i iPad - 11 de març de 2019
- Tik Tok està a punt d’activar els anuncis per subhasta - 22 de febrer de 2019
- MWC 2019: Nubia (ZTE) presentarà un dispositiu plegable a Barcelona - 13 de febrer de 2019