Samsung Sero: una tele vertical per millennials

samsung-sero
Compartir

Malgrat que passem la major part del temps utilitzant el nostre telèfon mòbil en posició vertical, molts t’hauran dit que gravis els vídeos subjectant l’smartphone en horitzontal. Tot això per a evitar que el contingut es reprodueixi posteriorment al teu televisor o a l’ordinador en format vertical. Un format, dissenyat exclusivament per a telèfons mòbils, visualment nociu per a terceres plataformes.

Sero, la primera tele vertical

No obstant això, cada vegada són més les empreses que es rendeixen a l’evidència: cada vegada consumim més vídeos en aquest format gràcies a plataformes com Snapchat o Instagram. Els vídeos verticals són molt populars a les xarxes socials, ja que són més ràpids i fàcils de capturar que els gravats inclinant el mòbil cap als costats. De fet, més de 500 milions de persones utilitzen la funció Instagram Stories cada dia, la qual cosa permet als usuaris compartir vídeos i fotografies verticals amb els seus amics i seguidors.

Per aquesta mateixa raó, durant els últims anys hem estat testimonis del naixement dels primers cinemes verticals i fins i tot de decisions com la presa per YouTube fa a penes uns mesos, quan canviava els seus paràmetres perquè els vídeos verticals es puguin gaudir a pantalla completa.

El raonament de Samsung és que les persones més joves estan més familiaritzades amb una pantalla dissenyada d’aquesta manera i, amb Samsung Sero, la companyia pretén encoratjar-los al fet que projectin aquest contingut creat amb els seus cel·lulars en el televisor.

L’última d’elles ha estat Samsung, que ha presentat recentment la seva primera televisió vertical. Després de donar a conèixer projectes com The Serif o The Frame, dos televisors que s’integren per complet en la llar, la companyia sud-coreana ha mostrat, a través d’un comunicat, les característiques principals de la Sero.

A la venda aquest mes de maig

Un televisor, de 43 polzades de diagonal, que pot pivotar per a usar-se tant en posició convencional com en vertical. D’aquesta manera, cada vegada que enviem qualsevol contingut del nostre telèfon mòbil a la pantalla del nostre televisor, aquest es reproduirà en el format correcte. Per tant, The Sero acaba amb els molestos espais en negre que ens impedien veure els vídeos amb claredat.

Perquè això sigui possible, la televisió es ven juntament amb un suport que permet que la puguem gaudir del contingut tant en vertical com en horitzontal. Un suport que incorpora funcions avançades de televisor intel·ligent i un sistema de so 4.1. de 60 watts, que permeten convertir a The Sero en un potent sistema audiovisual.

Tal com ha donat a conèixer la companyia, The Sero sortirà a la venda aquest mes de maig a Corea del Sud per uns 1.460 euros. Tot això amb l’objectiu d’apartar a la generació millennial del telèfon mòbil perquè tornin a gaudir del contingut en el televisor. Per tant, el vídeo vertical arriba al televisor i el fa amb la intenció de quedar-se.

Samsung Sero: una tele vertical per millennials
Valoreu aquesta publicació

Gemma
Redactora d'YCOM. T'acosta el contingut que genera més conversa a la xarxa.
Etiquetes: