Sony llança ONE STADIUM LIVE, la primera xarxa social per viure el Mundial de futbol

Compartir

Un mes per l’inici del mundial de futbol al Brasil, Sony, un dels partners oficials de la FIFA, ha anunciat el llançament de la primera gran xarxa social dedicada als fans del futbol de tot el món.

ONE STADIUM LIVE és l’última iniciativa digital de Sony que uneix les emocions de tots els fans del món sobre el pròxim mundial de futbol, en una única plataforma, i optimitzada per a smartphones, tablets i ordinadors. Aquesta aplicació reunirà tots els continguts sobre futbol de Twitter, Facebook i Google+ en un únic espai. Els tòpics i comentaris de tot el món apareixeran ordenats i organitzats en funció de la seva importància i rellevància, mostrant en primer lloc els més populars i actuals. ONE STADIUM LIVE contindrà totes les converses i notícies relacionades amb el futbol, i facilitant als usuaris poder llegir i tenir tot el control sobre els partits, classificacions, gols, jugadors, etcètera.

sony 2

A més, permet opinar i estar en contacte amb la gent de tot el món. L’algorimetre utilitzat en la monitorització del portal és el resultat de 14 anys d’investigació a l’Institut de Tecnologia de Massachusetts (MIT), mitjançant intel·ligència artificial i una base de dades de més de 17 milions d’elements per donar sentit als textos. Els continguts de ONE STADIUM LIVE estaran disponibles en sis idiomes: Espanyol, Anglès, Francès, Alemany, Japonès i Portuguès.

ONE STADIUM LIVE també té disponible una base de dades amb informació i estadístiques dels 32 equips que formaran part del mundial de Brasil, així com perfils individuals de cada jugador, horaris i resultats de cada partit.

sony 3

A més, han creat una eina anomenada “Match Live” que permet seguir en temps real i en una segona pantalla els comentaris i la informació dels partits. Per a més informació podeu entrar a la seva pàgina web.

Sony llança ONE STADIUM LIVE, la primera xarxa social per viure el Mundial de futbol
Valoreu aquesta publicació

Arnau Sanz Ardanuy
Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: