TCL treballa en un ‘smartphone’ flexible que es converteix en un rellotge intel·ligent

TCL està desenvolupant diferents dispositius amb pantalles flexibles, entre ‘smartphones’, tauletes i un mòbil que es transforma en un rellotge intel·ligent, segons explica CNET.
El fabricant xinès de televisors i de smartphones per a BlackBerry i Alcatel, treballa en el desenvolupament de dispositius amb pantalles flexibles, seguint la tendència del mercat que marques com Samsung o Huawei han iniciat, i dels quals s’espera poder veure més a Barcelona, al Mobile World Congress 2019.
El mitjà CNET, que assegura haver tingut accés a patents i imatges de conceptuals, informa que TCL planeja llançar, com a mínim, dues tauletes, dos smartphones i un telèfon mòbil que es plega i es converteix en un rellotge intel·ligent, tots ells amb tecnologia de pantalles flexibles.
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019