Adsmurai, un dels primers partners d’Instagram

Fotografia realitzada a partir de l'original de Jason Howie a Flickr sota llicència Creative Commons
Compartir

El sel·lecte programa dóna lloc a tan sols 29 empreses arreu del món, entre les quals s’hi compta Adsmurai.

Adsmurai, empresa internacional dedicada a les campanyes de màrqueting en línia i que compta amb seu a Barcelona a més de disposar també de representació a Milà, Madrid o Bogotà, ha estat distingida com una de les primeres en entrar al programa de partners d’Instagram.

La filial de Facebook va anunciar fa una setmana la posada en marxa d’aquest programa de socis comercials o partners, en el qual vol agrupar aquelles empreses de màrqueting en línia que poden ajudar als usuaris i altres empreses a créixer dins la xarxa d’Instagram, inicialment en tres categories: publicitat (anuncis), gestió de la comunitat d’usuaris, i màrqueting del contingut.

Adsmurai formarà part d’un sel·lecte grup d’empreses en el qual l’acompanyaran tan sols 28 més que han obtingut la certificació d’Instagram per formar part del seu programa de partners.

L’empresa compta amb el seu propi programari per dur a terme la gestió de les campanyes, anomenat Katana, el qual pot ser emprat pel client final mercès a una interfície d’usuari senzilla i amistosa i a un potent assistent de creació de campanyes per a sectors específics com el comerç electrònic, les apps, o la promoció de continguts de vídeo.

Aquesta solució ofereix suport per als darrers formats publicitaris, tals com el Dynamic Product Ads de Facebook o la integració de caràcters emoji en els anuncis.

Imatge de portada realitzada a partir de l’original de Jason Howie a Flickr sota llicència Creative Commons

Adsmurai, un dels primers partners d’Instagram
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: