Barcelona celebra una nova edició de l’eShow

Compartir

L’esdeveniment de referència per als negocis en línia a la ciutat comtal marca la fi de la preeminència de la publicitat offline.

Més d’un centenar de estands on diferents expositors desplegaven els seus productes i serveis per mirar d’interessar als passavolants; un programa de conferències que ha vist en cada sala com l’aforament quedava ple o gairebé, i en alguns casos arribava al punt del desbordament; ambient animat, en definitiva, però que ha permès fer negocis amb certa tranquil·litat.

Aquest és un resum breu però prou representatiu del que ha suposat l’edició d’enguany de l’eShow a Barcelona, l’esdeveniment dedicat al món dels negocis en línia.

L’eShow és una cita imprescindible per a l’empresari, ja que un terreny com l’online evoluciona a una velocitat que fa difícil seguir-ne les novetats. Aquesta fira és un punt de trobada on ens podem posar al corrent de les principals novetats per a no quedar-nos fora de joc respecte al mercat i als nostres competidors.

Entre les startups (empreses que acaben de començar) una idea molt clara: el client s’ha de mimar. L’ampli ventall d’ofertes semblants existents avui en dia fa que a qualsevol de nosaltres ens sigui molt fàcil passar-nos a la competència si no quedem satisfets amb el que ens ofereixen. Així doncs, la batalla es lliura client a client.

El Big Data i la recollida de dades de tota mena per a emmagatzemar-les, analitzar-les i treure’n conclusions, ha estat probablement la tendència més notable en aquest congrés.

En tenim un bon exemple amb SEMRUSH, una empresa amb vuit anys d’experiència en el sector de l’e-commerce, SEO i SEM, que compta amb una plataforma d’eines i comparadors específics de tota mena, amb els quals qualsevol empresa pot saber-ho tot de la seva activitat digital i la de la seva competència, amb una capacitat sorprenent per treure conclusions a partir d’una quantitat de dades a priori impossibles d’imaginar sense conèixer la plataforma.

Encara, però, queden empresaris que no acaben d’estar convençuts de les bondats del sector digital. Per a ells un avís en forma de frase que hem sentit repetida diverses vegades al llarg dels dos dies que ha durat l’esdeveniment: aquest és el darrer any que s’invertirà més en publicitat a televisió que a Internet.

Barcelona celebra una nova edició de l’eShow
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: