“Me como la crisis” un projecte per estalviar uns calerons

Sempre s’ha dit que en moments delicats cal solucions creatives i imaginatives per poder ajudar a la gent. Pensant en això, un grup d’estudiants del màster “Social Media Branding and Strategy” de la Salle Barcelona han llançat el projecte “Me como la crisis”, un projecte on la solidaritat i la cooperació són les premisses per ajudar a fer una ciutat millor, amb menys desigualtat i ajudant als que més ho necessiten.
Els impulsos de la iniciativa (Carol Maldonado, Fenneke Elsink, Juan Navarro, Consol Vancells i Ana Serrano) expliquen com els van pensar en fer aquesta comunitat:
“La idea va sorgir arrel d’adonar-nos que tots teníem la mateixa necessitat sobre menjar a bon preu. I és que a tots ens agradaria gastar menys en menjar i gaudir-ne més d’aquests petits plaers com anar a sopar fora o fer bona cuina per molt poc. Però a causad del desconeixement d’ofertes, promocions o llocs econòmics, no se’ns acut gairebé ni sortir de casa, com aquell qui diu. Així, ho vam veure clar i vam decidir tirar endavant i començar a reunir tot tipus d’informació sobre aquest àmbit en el nostre blog i xarxes socials per animar a la gent a que surti, i comparteixi experiències, receptes i mètodes d’estalvi que d’altres no coneixem. Pensem que entre tots podem ajudar-nos d’una manera totalment optimista per donar-li la volta a la situació i aprofitar-nos de la crisis!”
Si voleu participar en aquesta comunitat podeu anar al seu blog, Facebook, twitter, Instagram o Pinterest
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019