Comunicat de la redacció en condemna als atacs terroristes patits per Charlie Hebdó

El desacord no pot justificar mai una acció violenta i que llevi vides humanes. Des de la redacció d’YCOM, el nostre suport per als companys de Charlie Hebdó i les seves famílies.

Si ens permeteu la llicència, prendrem una cita prou coneguda del president nord-americà Franklin D. Roosevelt per titllar el dia d’avui, 7 de gener de 2015, com un dia que viurà en la infàmia, en el qual s’ha comès un covard atac no només contra la redacció d’un mitjà de comunicació, també un atac contra el concepte en si de llibertat d’expressió.

Perquè la sàtira és també una forma de comunicació, de presentar els problemes més greus i punyents d’una societat d’una determinada manera, és una forma de comprendre el món i denunciar-ne les injustícies. No estar-hi d’acord és lícit, la discrepància és tan correcta com els motius que duen a la sàtira, però la batalla s’ha de lliurar amb paraules, escrits, dibuixos i fotos, i no pas amb les armes.

Com a persones i com a comunicadors, avui, des de la redacció d’YCOM, ens solidaritzem amb els companys de Charlie Hebdó i les seves famílies. Plorem també la pèrdua d’aquells qui han caigut avui, víctimes de la barbàrie terrorista.

La redacció d’YCOM

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)