El pop Paul reapareix als Doodles de Google pel Mundial de Brasil

L’empresa de Mountain View ha decidit ressuscitar al pop Paul als doodles del cercador web per donar-li un homenatge. El Doodle mostra l’animal amb una aurèola sobre el seu cap, situat entre les urnes dels dos equips que en aquell moment concret estan disputant el partit, com ja ha passat amb el Bèlgica i Algèria o Brasil i Mèxic.
Un doodle és la imatge principal quan fem una cerca al navegador web de Google, quasi cada dia, ret homenatge a un personatge (o cosa) reconegut o famós, tant pel seu naixement, la seva descoberta o la seva mort. El Pop Paul fou un cefalòpode que endevinà 12 de 14 resultats de la Eurocopa del 2008 i el Mundial de Sudàfrica del 2010. Durant el Mundial 2014 de Brasil, Google també està ensenyant un nou Doodle diari relacionat amb aquest esdeveniment futbolístic mundial.
Encara que quatre anys després han aparegut molts imitadors com uns pandes a la Xina, el camell Shaheen de Dubai, l’elefanta Citta a Polònia, una tortuga al Brasil i un cobai a Suïssa, cap d’ells ha aconseguit el nivell d’encert del pop, que va endevinar 12 de 14 partits en els seus dos anys de vida, fins a la seva mort el 26 d’octubre de 2010.
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019