Instagram no vol que et perdis res

Els usuaris de l’aplicació rebran un butlletí amb un resum dels continguts més destacats del seu timeline.
El boom de la novetat que va suposar la irrupció d’Instagram com a primera xarxa social exclusivament visual ja ha passat. Els responsables de l’aplicació s’han adonat que els seus usuaris dediquen menys temps a explorar-ne els continguts i ha pres una decisió per evitar que acabin perdent l’hàbit de connectar-s’hi.
Segons ha publicat el web TechCrunch, Instagram començarà a enviar un butlletí als usuaris que, sota el títol de “Highlights“, els mostrarà les fotografies i vídeos més destacats que s’han publicat als comptes que segueixen mentre no han consultat el seu timeline. D’aquesta manera, s’intenta repescar les persones que han perdut l’hàbit de consultar Instagram, a la vegada que s’ofereix un filtre del contingut, sovint impossible de processar si el nombre de “seguits” és molt elevat.
Aquests correus electrònics de “resum” s’enviaran sense que l’usuari hagi activat el servei, però es podran desactivar.
- PS4 Remote Play: juga a la PlayStation 4 des del teu iPhone i iPad - 11 de març de 2019
- Tik Tok està a punt d’activar els anuncis per subhasta - 22 de febrer de 2019
- MWC 2019: Nubia (ZTE) presentarà un dispositiu plegable a Barcelona - 13 de febrer de 2019