Les empreses ja poden afegir un botó de compra directa a la seva pàgina de Facebook

Compartir

La companyia de Mark Zuckerbeg i Shopify consoliden la seva col·laboració amb aquesta nova opció.

Facebook i la plataforma de venda en línia Shopify fan un pas més en la seva col·laboració. A partir d’ara, les empreses podran vendre directament els seus productes a través de la seva pàgina a la xarxa social gràcies al botó de compra directa (‘Buy call-to action‘), que permetrà als usuaris comprar online sense haver de sortir de Facebook.

FOTO: Techcrunch.com

IMATGE: Techcrunch.com

Ja feia un temps que la companyia de Mark Zuckerberg estava realitzant proves amb aquesta nova opció de compra amb determinats comerços i ara ha decidit obrir la funcionalitat a la resta d’empreses, això sí, de moment, només a les dels Estats Units.

Els comerços que desitgin comptar amb aquesta nova via de venda, només han d’afegir el canal al seu compte de Shopify. Un cop fet, podran afegir el botó de compra a les seves pàgines, publicacions i anuncis. Per part dels usuaris, aquest poden afegir les seves dades bancàries al seu perfil per agilitzar tot el procés.

Amb aquesta nova opció, les empreses que s’hi associïn aconseguiran un rastreig i una anàlisi detalla de totes les operacions, mentre que Facebook podrà realitzar estudis de mercat i saber quin tipus de productes són els més venuts.

Les empreses ja poden afegir un botó de compra directa a la seva pàgina de Facebook
Valoreu aquesta publicació

Clara Pariente
Periodista. Editora d'ycom.cat. Selecciona el contingut, el redacta i l'estén per la xarxa.
Etiquetes: