Presentació del llibre “Com sobreviure a les xarxes socials”

Compartir

En un escenari de canvi en les relacions entre marques/empreses i consumidors/clients, un manual explica com treure el màxim suc a les xarxes socials sense perdre-s’hi.

Les xarxes socials han arribat per quedar-se, i malgrat que pel món pul·lulen molts suposats experts que diuen dominar-les (barrejats amb d’altres que sí que saben el que es fan), el cert és que la majoria de nosaltres i de les organitzacions o empreses que hi són miren de sobreviure-hi.

Un cas d’èxit a casa nostra en aquest voluble entorn és, sense cap mena de dubte, el de la cervesera Moritz, i per explicar-te com s’ho han fet, i presentar-te altres casos d’èxit, la Leti Fernández (més coneguda com a @Letibop), que és la “Social media manager & digital strategist” de la cervesera catalana, ha escrit el llibre “Com sobreviure a les xarxes socials. Secrets del #socialmierder“.

Publicat per Ara Llibres i ja disponible en paper a través de la seva web, aquest llibre us dóna consells, recomanacions i petits secrets sorgits de la gran experiència de la Leti, ja que, segons ella mateixa, es passa mig dia (12 horetes) ficada a les xarxes socials.

També us hi explica casos d’èxit, exemples curiosos i confessions fins ara inèdites, per tal que la lectura, a més d’interessant, sigui amena.

Entre altres temes, explica tipologies de tuitaires com són els influencers o els haters, per a què ens pots servir fer-nos tantes selfies o, fins i tot, quines són les millors apps per a lligar. Ja ho veieu, n’hi ha per a tothom!

La presentació en societat d’aquest llibre es durà a terme, com no podia ser d’altra manera, a la Moritz Store de la barcelonina Ronda de Sant Antoni, el proper dimecres dia 29 a les 19:30.

L’acte comptarà amb la presència dels periodistes Júlia Bertran i Albert Miralles, els quals faran de mestres de cerimònies, i estarà regat amb Moritz fresqueta (un altre imprescindible) gratuïta per a tots els assistents, i bona música.

Presentació del llibre “Com sobreviure a les xarxes socials”
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: