Samsung et regala 10 euros

La multinacional sud-coreana celebra el primer mes del seu servei Pay a l’Estat Espanyol, regalant 10 euros als usuaris del seu servei que facin una compra per valor de 10 o més euros el dimarts.
Demà dimarts dia 26 farà un mes que Samsung Pay, el servei de pagaments electrònics a través del smartphone, va començar a operar a l’Estat Espanyol.
Per a celebrar-ho, Samsung regalarà 10 euros a tots aquells usuaris que registrin una tarja de crèdit i facin una despesa de 10 euros o més en compres emprant aquest sistema de pagaments electrònics al llarg de tot el dia de dimarts, que la companyia ha batejat com a Samsung Pay Day.
Per oferir la màxima seguretat possible als seus usuaris, Samsung Pay ofereix un triple nivell de seguretat: identificació del propietari de la tarja (i el telèfon) mitjançant el lector d’empremta digital, encriptació de les credencials de la tarja, i la plataforma KNOX per fer més segur el smartphone.
Els terminals compatibles amb aquest servei són els Galaxy S7, S7 Edge, S6, S6 Edge, i S6 Edge+. El servei està operatiu des de l’agost del 2015 a Corea del Sud, i des del setembre del mateix any als Estats Units. Per a fer-lo servir només cal que el comerç on realitzem la nostra compra disposi d’un lector de targes de crèdit contactless.
- FutureBuds: els auriculars que saben quan te’ls has tret - 7 de març de 2019
- Paymo, el primer smartphone-cartera veritablement digital - 7 de març de 2019
- Mobile World Congress: algunes conclusions interessants - 4 de març de 2019