Shazam ja pot identificar objectes

La popular aplicació de reconeixement de cançons explica aquesta nova funció com a una “evolució natural”.
Shazam no té prou amb ser l’aplicació número 1 de reconeixement de cançons i ha decidit oferir una nova habilitat: el reconeixement visual. Els usuaris que tinguin la versió més actualitzada, veuran la icona d’una càmera a la cantonada esquerra superior de la pantalla del seu dispositiu.
Aquesta nova funció està pensada directament perquè les marques comptin amb una nova via per a mostrar el seu contingut als seus clients. Enfocant pàgines de revistes, pòsters o qualsevol tipus de material visual predeterminat, l’app identifica aquelles firmes amb les quals ha tancat un acord (apareix una marca d’aigua) i dóna accés a contingut extra.
El concepte és similar al dels codis QR, però inclou la varietat de formes i imatges. La companyia ja ha tancat acords amb The Walt Disney Company, Target, Conde Nast i HarperCollins Publishers. A Austràlia, concretament, Universal Pictures International ha preparat material especial per als usuaris de Shazam que reconeguin un pòster de Jurassic World: podran reservar entrades per al cinema, veure el tràiler i, fins i tot, fer una “visita” al famós parc del film mitjançant el seu telèfon.
Amb més de 500 milions d’usuaris arreu del món i més de 100 milions d’usuaris actius mensuals, la companyia veu aquest pas com a “una evolució natural”.
- PS4 Remote Play: juga a la PlayStation 4 des del teu iPhone i iPad - 11 de març de 2019
- Tik Tok està a punt d’activar els anuncis per subhasta - 22 de febrer de 2019
- MWC 2019: Nubia (ZTE) presentarà un dispositiu plegable a Barcelona - 13 de febrer de 2019