Shazam ja pot identificar objectes

Compartir

La popular aplicació de reconeixement de cançons explica aquesta nova funció com a una “evolució natural”.

Shazam no té prou amb ser l’aplicació número 1 de reconeixement de cançons i ha decidit oferir una nova habilitat: el reconeixement visual. Els usuaris que tinguin la versió més actualitzada, veuran la icona d’una càmera a la cantonada esquerra superior de la pantalla del seu dispositiu.

Aquesta nova funció està pensada directament perquè les marques comptin amb una nova via per a mostrar el seu contingut als seus clients. Enfocant pàgines de revistes, pòsters o qualsevol tipus de material visual predeterminat, l’app identifica aquelles firmes amb les quals ha tancat un acord (apareix una marca d’aigua) i dóna accés a contingut extra.

El concepte és similar al dels codis QR, però inclou la varietat de formes i imatges. La companyia ja ha tancat acords amb The Walt Disney Company, Target, Conde Nast i HarperCollins Publishers. A Austràlia, concretament, Universal Pictures International ha preparat material especial per als usuaris de Shazam que reconeguin un pòster de Jurassic World: podran reservar entrades per al cinema, veure el tràiler i, fins i tot, fer una “visita” al famós parc del film mitjançant el seu telèfon.

Amb més de 500 milions d’usuaris arreu del món i més de 100 milions d’usuaris actius mensuals, la companyia veu aquest pas com a “una evolució natural”.

Shazam ja pot identificar objectes
Valoreu aquesta publicació

Clara Pariente
Periodista. Editora d'ycom.cat. Selecciona el contingut, el redacta i l'estén per la xarxa.
Etiquetes: