Snapchat fa dels geofiltres un negoci

Compartir

L’aplicació ofereix ja els primers stickers patrocinats i espera convertir-los en la seva principal font d’ingressos.

Gran moviment de Snapchat! L’aplicació social californiana ha llançat aquesta setmana els primers adhesius digitals (stickers) que els usuaris poden utilitzar segons la seva ubicació – anomenats geofiltres – patrocinats.

El passat dilluns, 15 de juny, McDonald’s va convertir-se en la primera empresa que va pagar a Snapchat perquè posés il·lustracions de la marca per a decorar les publicacions a disposició dels usuaris que es trobessin en algun dels establiments de la cadena de menjar ràpid als Estats Units.

Segons ha revelat la portaveu de la Snapchat, Maria Ritti, els seus responsables ja es troben en converses amb altres marques per a crear nous geofilres patrocinats. Aquesta funció, introduïda fa un any, decora més d’un milió d’imatges i vídeos al dia. La seva acollida ha estat brutal i les empreses ho veuen com un nou format publicitari menys intrusiu però eficaç, capaç de connectar amb milers d’adolescents i joves adults que utilitzen l’aplicació diàriament.

Fins ara, Snapchat oferia geofiltres per a diferents tipus de localitzacions: grans ciutats, estadis que acullen esdeveniments esportius, concerts… Amb les principals apps treballant intensament per aconseguir una font d’ingressos estable, l’aplicació fundada per estudiants de la universitat de Stanford (Califòrnia) pot haver trobat la seva mina d’or definitiva.

Snapchat fa dels geofiltres un negoci
Valoreu aquesta publicació

Clara Pariente
Periodista. Editora d'ycom.cat. Selecciona el contingut, el redacta i l'estén per la xarxa.
Etiquetes: