Spotify s’alia amb Starbucks

Compartir

Les companyies anuncien un acord de col·laboració per a diversos anys que uneix música i cafè.

Els cambrers i cambreres de Starbucks ja no només hauran d’estar pendents de les variacions de cafès i begudes que els demanin els clients, sinó també dels seus gustos musicals. La companyia ha tancat un acord amb Spotify mitjançant el qual el servei de streaming de la plataforma estarà present a les cafeteries de la firma dels Estats Units, el Canadà i Regne Unit.

La col·laboració consisteix a què Spotify proporcionarà una subscripció Premium als treballadors de Starbucks (uns 150.000 als Estats Units) que podran utilitzar per a crear llistes de reproducció que sonaran als establiments de cadascun. Les llistes estaran disponibles per als usuaris de la plataforma musical i els clients de cada establiment podran recomanar cançons i afegir-ne a la cua de reproducció. Aquesta interacció els suposarà avantatges dins el programa de fidelització que té en marxa Starbucks.

El novembre del 2014, Spotify va tancar un acord semblant amb Uber, la xarxa de transport que tanta polèmica ha generat al nostre país. Aquest últim moviment pot ser un intent més per a fer remuntar les xifres de la plataforma musical, la qual va anunciar a principis de mes que va tancar el passat any amb unes pèrdues de 197 milions de dòlars.

Spotify s’alia amb Starbucks
Valoreu aquesta publicació

Clara Pariente
Periodista. Editora d'ycom.cat. Selecciona el contingut, el redacta i l'estén per la xarxa.
Etiquetes: