Twitter organitza converses entre lectors, autors i editorials per Sant Jordi

Compartir

Avui, 23 d’abril, celebrem Sant Jordi coincidint amb el Dia internacional del Llibre. Per aquesta i moltes altres ocasions, la xarxa social Twitter es converteix en una plataforma ideal per celebrar la passió per la lectura i posar en valor els llibres, els autors i les editorials.

Sota el hashtag #diadelLibro i accions organitzades per la pròpia xarxa social, lectors, autors, editorials, distribuïdors i mitjans duran a terme diverses accions per dinamitzar la conversa i convertir el dia internacional del llibre en una experiència divertida, interactiva i original.

Piular la primera frase d’un llibre, fer-se un selfie en una biblioteca o explicar l’experiència d’un poema són part de les accions planificades. Per altra banda, les editorials o els propis autors aportaran contingut inèdit o exclusiu, per exemple sobre com es preparar un llibre, curiositats, anècdotes, sessions de preguntes i respostes, etcètera.

Fa unes setmanes Twitter ja va fer una acció similar amb els museus anomenada #MuseumWeek. En aquest cas, ens trobem amb la segona edició, ja que l’any passat va sortir molt bé i va despertat molta curiositat, sent trending topic i aconseguint gran viralitat. A més, en un comunicat fet públic en el seu blog, Twitter explica que Espanya és un dels països en què més es parla de llibres, sent Shakespeare , André Maurois i Adolfo Bioy Casares els escriptors més citats.


Twitter organitza converses entre lectors, autors i editorials per Sant Jordi
Valoreu aquesta publicació

Arnau Sanz Ardanuy
Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Etiquetes: