Ulabox, la compra en línia al súper, ja en català

Logo Ulabox
Compartir

La companyia posa a disposició dels internautes catalanoparlants una bústia de correu per a rebre’n els suggeriments, inclosos aquells relatius a l’ús de le llengua.

Responent a la demanda dels internautes catalanoparlants que volen poder fer la compra del súper en línia en català, el servei Ulabox (que permet, precisament adquirir còmodament des de casa tot allò que trobaríem al supermercat) ha inaugurat el seu domini .cat al qual acompanya la corresponent pàgina en català, realitzada mercès al capital aconseguit en la tercera ronda de finançament de l’empresa.

Aquesta versió en català es troba accessible en línia des del divendres passat, aprofitant la celebració de la Diada. El servei a domicili de les compres realitzades a través d’aquesta versió idiomàtica és vàlid per a qualsevol punt de l’Estat Espanyol peninsular i les Balears.

Fins ara, i des d’abans de disposar de versió de la web en català, Ulabox ja atenia els seus usuaris que se li han anat adreçant en aquesta llengua a travès de les xarxes socials, via telefònica, o per correu electrònic.

I com que, precisament, la traducció d’un lloc web amb tantes referències és un procés difícil i és senzill que, per molts mitjans que s’hi aboquin, es pugui esquitllar alguna errada, els responsables d’Ulabox han posat a disposició dels usuaris una adreça de correu electrònic específica per a què els internautas les hi comuniquin, ajudant-los així en el procés.

Aquesta adreça és cuidaaaao@ulabox.com, en un homenatge gens dissimulat a una de les expressions que ha guanyat fama i fortuna al programa “Alguna Pregunta Més?” de TV3. Aquí hi són benvinguts tots els suggeriments de caire lingüístic.

La introducció del català a la web ve acompanyat per una millora en el sistema de cerques dins la base de dades de productes, així com un redisseny de la pàgina que facilita la tasca de consulta i compra des de dispositius tals com smartphones o smart TVs.

Nascut el 2010 a Barcelona, Ulabox es declara com el primer i únic servei de gran distribució disponible 100% en línia i sense botigues físiques, el que permet als internautes estalviar-se horaris, cues i carregar la compra fins a casa. Es defineix, de fet, com “l’antisúper“.

En el seu catàleg hi trobem fins a més de 12.500 referències de productes, tant de primeres marques com de petites productores i productes dels anomenats “de proximitat”.

La posada en línia de la nova web en català coincideix amb una campanya publicitària també en la mateixa llengua en mitjans audiovisuals en català.

Ulabox, la compra en línia al súper, ja en català
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: