Us ensenyem en vídeo els gàdgets diferents del #MWC16

En la seva intervenció mensual a Televisió de Girona, el nostre redactor en cap Guillem Alsina, va explicar alguns dels gàdgets més sorprenents que hem pogut veure a la fira barcelonina.
Malgrat que, paradoxalment, a ell sembla que no l’han sorprès gaire. I és que el nostre redactor en cap ja porta molts anys informant sobre noves tecnologies, i n’ha vist de tots colors.
D’entre la selecció de gàdgets que vam mostrar al Té de Tot presentat per l’Ainda Fuentes, tenim el carregador JAQ que funciona amb unes càpsules reemplaçables que contenen aigua i sals pel que no l’hem de recarregar, el raspall de dents Genius d’Oral-B, la unitat SanDisk Extreme 510, l’anell-ratolí de Fujitsu, el smartphone HP Elite X3, i les ulleres Epson Moverio.
Tots aquests no són els únics aparells trencadors i que creen tendència que van estar presents al congrés de tecnologies mòbils de Barcelona, en són tan sols una mostra representativa.
Tot seguit us deixem amb el vídeo que, gentilment, ens proporciona Televisió de Girona, on podreu gaudir de la intervenció d’en Guillem a partir del minut 15:02.
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019