Adobe ensenya els seus futurs productes

Compartir

En el marc de la conferència MAX 2010, el conegut fabricant de programari destaca els avanços de Flash i HTML en els PC, telèfons intel·ligents, tablets i televisors.

Agències/Redacció – Adobe està mostrant a la seva conferència anual MAX les innovacions tecnològiques que permeten a dissenyadors, desenvolupadors i propietaris de continguts abraçar totalment el què s’ha donat en anomenar la revolució multipantalla, i que consisteix en la diversitat de dispositius (i, per tant, pantalles) existents avui en dia, com ara ordinadors, smartphones, tablets i televisors.

Durant el discurs inaugural, el director en cap de tecnologia d’Adobe, Kevin Lynch, s’ha dirigit a les forces del mercat que impulsen una nova era en la creació, distribució i mesurament de continguts multipantalla. Kevin Lynch ha destacat com Adobe està contribuint a donar resposta als desafiaments de distribuir experiències multipantalla amb Flash i HTML5 a través d’àrees de creació de continguts que inclouen llocs Web, publicació digital, vídeo en línia, aplicacions d’empresa i jocs.

La revolució multipantalla significa un gran canvi en la manera en què la gent usa la informàtica, un canvi encara més gran que el que va representar la revolució de l’ordinador personal”, afirma Kevin Lynch. “L’estratègia d’Adobe consisteix en ajudar als desenvolupadors, professionals creatius i organitzacions al complet a expressar-se ells mateixos a través de l’àmplia gamma de dispositius que tots nosaltres emprem a les nostres vides diàries”.

Innovació a la Web i en dispositius mòbils

A la conferència MAX, Adobe ha desvelat avanços en la plataforma Flash i en la creació mitjançant HTML5, que ajuden a dissenyadors, desenvolupadors i propietaris de continguts a relacionar-se amb els clients allà on aquests es trobin i en el dispositiu que aquests emprin, i a expressar les seves idees i transmetre les seves marques de noves maneres sense importar el format, la mida de la pantalla o el canal de distribució.

Adobe ha anunciat l’extensió d’AIR 2.5 per a telèfons intel·ligents, tablets i televisors basats en els sistemes operatius d’Android, BlackBerry Tablet, iOS i Samsung SmartTV. AIR ofereix la manera més productiva per als més de tres milions de desenvolupadors Flash de crear, distribuir i rendibilitzar aplicacions sofisticades i multiplataforma per a dispositius mòbils.

El futur de la publicació digital

Adobe col·labora amb importants editorials, com ara Conde Nast i Martha Stewart Living Omnimedia, per a reinventar les seves propietats de mitjans i arribar a les audiències de noves i poderoses maneres presentant una nova solució de publicació.

Solucions d’empresa per a la gestió de l’experiència del client

També es destaquen les darreres solucions per al disseny i desenvolupament d’aplicacions d’empresa que ofereixen experiències més significatives i personalitzades als seus clients a través d’una major gamma de dispositius. Molts sistemes d’empresa no es van dissenyar per a proporcionar experiències en línia fluides i intuïtives i, per tant, els treballadors d’aquestes que es relacionen amb clients estan perdent productivitat i els clients es senten frustrats quan accedeixen als seus serveis. Els clients esperen poder interactuar amb les aplicacions i serveis dels negocis de la mateixa manera que ho fan quan compren, es connecten amb companys de la feina i amics, o reserven unes vacances.

Adobe mostra a MAX la manera en què les organitzacions més avançades estan construint un avantatge competitiu oferint continguts i aplicacions uniformes a través de les diferents pantalles.

Jocs multipantalla

Més del setanta per cent dels jocs web actuals han estat creats emprant la tecnologia Flash. Els jocs es dirigeixen clarament cap a la multipantalla, i Adobe està contribuint a fer possible desenvolupaments de jocs més eficaços que es poden implantar a través de les diferents pantalles, sense haver de crear jocs natius per a cada sistema operatiu. Els assistents a la conferència MAX coneixeran les tendències dels jocs impulsats per Adobe Flash i AIR, inclosos els plans d’Adobe per fer possibles nous tipus de jocs de provar i comprar, i una vista prèvia de les noves capacitats de Flash Placer que s’estan desenvolupant actualment.

Guillem Alsina