Apple es fa amb WifiSlam

Compartir

Els rumors apunten a què la compra es realitza per incloure en el servei de mapes de la companyia de Cupertino la capacitat de navegació per interiors.

Apple mou fitxa en el joc de les adquisicions i es fa amb WifiSlam, empresa especialitzada en el desenvolupament de solucions de navegació en interiors. Segons fonts properes a l’operació, l’adquisició de WifiSlam li ha costat a Apple uns 20 milions de dòlars (15,3 milions d’euros), una veritable ganga considerant el benefici que li pot representar a la multinacional de la poma mossegada.

La navegació per interiors és la propera gran frontera que han de passar els sistemes de mapes i geoposicionament, ara que ja s’han establert amb força per al seu ús en exteriors, com ara en ciutats o en carretera.

 

Copyleft 2013 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: