Arrenca a Barcelona el “BDigital Apps de les estrelles”

Compartir

La primera jornada del congrés té com a grans protagonistes a Facebook, Amazon i Twitter.

Ahir al CosmoCaixa de Barcelona es donava el tret de sortida a una nova edició del BDigital Apps, l’esdeveniment dedicat a l’ecosistema mòbil organitzat per BDigital. I els encarregats de donar aquest tret de sortida foren l’honorable Felip Puig, Conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, i Antoni Massanell, president del centre tecnològic Barcelona Digital.

Facebook, representada per la seva responsable d’e-commerce, Sara Martínez, va ser un dels plats forts de la jornada. Martínez va explicar, entre altres coses, les diferents formes d’arribar als usuaris de la xarxa social que tenen empreses i anunciants en general, mercès al gran potencial que dóna la segmentació que pot arribar a abastar Facebook. També va fer una repassada a la creixent importància de les connexions que els seus usuaris realitzen des de dispositius mòbils com ara smartphones.

Un moment del congrés, amb la sala plena

Un moment del congrés, amb la sala plena

Ricardo Cabornero, cap d’adquisició de continguts per a Espanya i Itàlia d’Amazon, ha esmentat les tres vies principals per a monetitzar les apps a partir de l’exemple de les 50 apps més descarregades: el pagament per l’ús de serveis premium, treballar en l’engagement amb els usuaris i la difusió de les apps en totes les botigues d’apps existents. També ha fet especial esment en l’aposta de la llibretera nord-americana, i dels recursos que, en consonància, aquesta posa a disposició dels desenvolupadors.

Romain Huet, developer advocate de Twitter, ha presentat en exclusiva per a l’Estat Espanyol la plataforma Fabric i les eines de desenvolupament mòbil Crashlytics i MoPub, que faciliten les tasques de creació de grans aplicacions.

Arrenca a Barcelona el “BDigital Apps de les estrelles”
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: