Bananity o com avorrir una xarxa social

Compartir

Quan la van presentar, em vaig quedar sorprès. Una xarxa social que només pots agradar o odiar. Molt bé, i quan has acabat d’odiar o estimar, què fas? La interacció és nul·la, és més un qüestionari que una xarxa social

El dia de la seva presentació va ser la gran novetat. UAU, una xarxa social nova. Bananity presentava una cosa que ja existia afegint l’odiar. Si penseu en Facebook el m’agrada ja existeix. Quants grups heu vist per Facebook, “afegir el botó no m’agrada amb un click?”

Pau Garcia-Milà va presentar juntament amb Andreu Buenafuente que ha apadrinat el projecte la nova xarxa social. Senzilla i fàcil d’usar. Fins a cert punt que jo personalment la trobo més avorrida que Facebook. Quants cops entreu a Facebook? Quants cops us serveixen per alguna cosa? Facebook és la xarxa social del safareig. Bananity la xarxa social de l’avorriment. Només et pots dedicar a estimar o odiar. No estaràs estimant o odiant tota la teva vida no? I cada cop que estimes has de comentar al mur? No gràcies. Crec que té una temàtica massa tancada pel que busca la gent ara.

Encara que renovis la cara de la xarxa social com fa Facebook i Twitter repetides vegades per agradar més o adaptar-se a la competència no aconseguiràs agafar tanta gent, m’agradaria saber l’edat mitjana que té l’usuari de Bananity, no es pot saber crec, però tots apostarem que té un perfil molt jove i amb temps perquè la tasca que fa la xarxa és de perdre temps, com totes, pero aquesta més.

En fi, crec que Bananity aporta alguna cosa que no teniem implementada de moment a cap altra xarxa social i per això té èxit. Imagina’t que Facebook, la xarxa social més gran del món anuncia el botó tan esperat de no m’agrada. S’acabarà Bananity o canviarà? El dubte és si la xarxa social és presenta amb el lema “amas&odias” com pot evolucionar a més? No pot.

Que us quedi clar, jo no estic criticant la força i voluntat d’en Pau en crear productes. Simplement estic apuntant a que és un producte que ha revolucionat el que tenia que revolucionar. Ara bé, Pau, tu saps que té una durada determinada no? Després de fullejar el teu llibre, ja que és un regal de nadal més que bo però ha d’esperar, entenc que ho saps. Que saps que tot no és per sempre. EyeOS si que té futur, és un servei increïble i amb futur perquè pot evolucionar, però Bananity? Siguem sincers company.

Crec que ets un exemple a seguir per a qualsevol emprenedor, admirable i amb la veritat per davant. Des d’aquí, com a Carles i com a part de www.imatica.org et desitjo molta sort en tots els projectes i qui sap si algun dia s’acabaràn trobant.

Aqui podeu seguir el bloc d’en Pau Garcia

 

Bananity o com avorrir una xarxa social
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: