Digues-me com utilitzes Internet i et diré com ets

Compartir

El portal www.encuentraprecios.es posa de relleu les diferències entre els usuaris que empren Internet en el mòbil i a l’ordinador.

Internet

Si vostè és dels que ha caigut en la moda dels smartphones, creurà que simplement es va decantar per un o altre valorant aspectes com les característiques tècniques o el preu. Però tot i això, potser no s’hagi aturat a pensar que el seu telèfon diu molt de la seva personalitat.

De fet, estudis publicats sobre aquest tema coincideixen en què el perfil de les persones que tenen iPhone mostra algunes peculiaritats en comú. En poques paraules, tots podem pensar que els seguidors d’Apple són els més aficionats a la tecnologia i presenten un major poder adquisitiu respecte als amos d’un altre tipus de telèfons, però més concretament, el seu perfil apareix etiquetat com a persones majors de 35 anys, universitaris, optimistes, que han visitat aproximadament uns cinc països i que viuen en zones urbanes.

A més, presenten uns gustos més refinats respecte als usuaris d’altres mòbils, ja que pel que fa a l’alimentació, se senten atrets per plats com el sushi. El portal www.encuentraprecios.es ha comprovat aquestes característiques a través de les cerques que els usuaris realitzen mitjançant la seva aplicació per a iPhone (i que properament podran gaudir també la resta de dispositius). D’aquesta manera, han constatat que empren els seus mòbils per a buscar qüestions com el preu de raquetes de paddle o del xampany Moët.

Per la seva banda, els que prefereixen usar l’ordinador per a consultar Internet, són aquells que requereixen més característiques tècniques. Mentre que en el cas de l’iPhone es realitzen compres més segures i intuïtives, les operacions a través de l’ordinador requereixen molt més temps perquè solen ser productes més complexos, com ara termos elèctrics o electrodomèstics, que requereixen una comparació més exhaustiva per encertar amb l’adquisició.

Sobre EncuentraPrecios i ShoppyDoo

EncuentraPrecios és una marca de ShoppyDoo, xarxa de portals comparadors de preus, productes 2.0 i moda online, que ofereix els seus serveis a milions d’usuaris interessats en trobar el que desitgen de la manera més fàcil, ràpida i eficaç.

Creada en el 2002 pel grup 7 Píxel, líder en el mercat europeu dels motors de comparació de preus, ShoppyDoo està present a França, Regne Unit, Alemanya, Holanda, Brasil, Polònia i Itàlia. Proporciona un servei complet als clients de comerç electrònic unint per a això coneixements tecnològics, informàtics i de màrqueting. Propietari de les plataformes encuentraprecios.es, shoppydoo.es i Drezzy.es ofereixen a l’Estat Espanyol més de 1.500.000 articles entre més de 500 botigues en línia. Compta amb una àmplia diversitat de productes en totes les categories a fi de garantir una comparació de preus i productes real.

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: