El mòbil, el segon canal més emprat pels clients de La Caixa

Compartir

L’entitat bancària, una de les més fortes d’Europa, experimenta un espectacular augment en l’operativa a través de smartphones en els darrers mesos, el que la porta als tres milions de clients en aquest àmbit.

Accés mòbil de La Caixa

Accés mòbil de La Caixa

Tot i que alguns blasmen la banca en línia en general*, incloent-hi la banca mòbil, el comú dels mortals l’està adoptant a una gran velocitat, com ho testimonien els més de tres milions de clients que ja té La Caixa a través dels telèfons mòbils. Aquesta xifra s’aconsegueix de sumar aquells qui estan subscrits a les alertes mòbils amb els qui realitzen consultes i operacions a través dels seus terminals.

Aquesta xifra representa un augment del 30%, malgrat que si agafem específicament el grup d’usuaris que fa operacions a través del mòbil, aquest augmenta un espectacular 73%, fruït del mateix creixement en l’adopció dels smartphones.

La Caixa disposa d’una botiga d’aplicacions mòbils, prova de la seva aposta pels telèfons mòbils intel·ligents i les tauletes tàctils.

com Eugene Kaspersky; el hacker rus que s’enorgulleix en algunes de les seves xerrades de no ser client de banca online.

 

Copyleft 2013 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: