Els consumidors europeus es decanten majoritàriament per l’smartphone

Compartir

Més de la meitat dels usuaris de telefonia mòbil dels cinc països europeus més poblats posseïx un smartphone, segons indica el darrer estudi dut a terme per comScore.

Segons el darrer informe sobre ús de tecnologies mòbils en el continent europeu publicat per comScore, més de la meitat dels posseïdors d’un telèfon mòbil ho és d’un smartphone en els cinc països més poblats del vell continent (França, Alemanya, Itàlia, Espanya i Regne Unit), una fita sobrepassada precisament aquest passat desembre.

D’entre aquests cinc gegants, el país amb un major índex de penetració de la telefonia mòbil intel·ligent és l’Estat Espanyol, amb un 66%, seguit del Regne Unit dos punts per sota (64%).

Aquest creixement no s’atura aquí, ja que només en el darrer trimestre de l’any passat, tres quartes parts dels terminals venuts corresponien a smartphones. Pel que fa a plataformes de programari, els europeus prefereixen l’Android de Google per davant dels iPhone d’Apple.

Pel que al seu ús, unes 6,7 hores de navegació per la Xarxa en el mòbil dels usuaris europeus són destinades a les xarxes socials, blogs i xarxes de networking, essent l’activitat que més absorbeix als usuaris. El consum de notícies i informació d’actualitat també va a l’alça. Altres dades demogràfiques indiquen que l’usuari europeu tipus d’un smartphone és un home entre els 25 i els 40 anys.

Aquestes dades tenen la seva importància, ja que el posseïdor d’un smartphone acostuma a ser més procliu a l’adquisició d’aplicacions i serveis que el posseïdor d’un terminal normal. Naturalment, les possibilitats d’un telèfons intel·ligent són molt superiors i, si es volen explotar al màxim, aquests productes són necessaris en un moment o altre.

 

Copyleft 2013 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

Els consumidors europeus es decanten majoritàriament per l’smartphone
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: