Facebook anuncia millores en la informació que proporciona als seus clients corporatius

Compartir

Els nois de Mark Zuckerberg prometen explicar, a través del seu blog per a negocis, diversos aspectes del funcionament del News Feed d’interès per als anunciants.

I la companyia de la xarxa social ha realitzat aquest anunci, precisament, a través del mateix blog que pretén promoure i convertir en una eina de consulta útil per als qui empren Facebook com a suport publicitari i per a les agències de màrqueting i premsa que s’encarreguen d’aquesta tasca.

Un dels primers articles publicats en el blog per a negocis de Facebook explica diversos aspectes del funcionament del News Feed -el fil de notícies dels seus contactes i pàgines preferides que veu cada usuari- començant per EdgeRank, l’algoritme de selecció de les entrades més importants, que decideix quines han de ser mostrades i en quin ordre.

Aquesta nova iniciativa de Facebook no només es fa interessant als qui treballen amb la xarxa social, si no a tots els internautes (siguin o no usuaris d’aquest servei) àvids de coneixement sobre el funcionament a nivell més tècnic d’un dels fenòmens de masses de la Internet actual.

De moment, el blog de Facebook per a negocis es troba disponible només en anglès, però des de la companyia de Mark Zuckerberg es parla d’un proper desplegament global, per la qual cosa és probable que aviat el puguem trobar en altres idiomes diferents del de Shakespeare.

 

Copyleft 2013 El Mur Tecnològic
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà El Mur Tecnològic

Guillem Alsina
Etiquetes: