Facebook estén la seva oferta publicitària als ‘likes’ a pàgines

Compartir

Fins ara només disponible als Estats Units, s’estén a tot el món la possibilitat de publicitar una pàgina de fans a la xarxa social sense haver-se de basar en un contingut concret penjat a la pàgina.

Like de Facebook

Els responsables de màrqueting i publicitat de les empreses i usuaris particulars que vulguin promoure la seva pàgina de fans a la xarxa social de Mark Zuckerberg, estan d’enhorabona; fins ara, per a crear un anunci, s’havien de basar en un contingut del lloc, és a dir, en una entrada en particular. Ara, Facebook treu dels Estats Units (on ja havia estat posada en marxa al desembre) la seva oferta publicitària per a promoure una pàgina i així aconseguir més “likes”.

El nombre de seguidors d’una pàgina de Facebook, els “likes” o “m’agrada” que fan els altres usuaris de la xarxa social, és una de les mètriques emprades per mesurar l’èxit d’una iniciativa a Facebook, d’una manera molt senzilla: quants més “m’agrada”, això és, quants més seguidors, més èxit. Tot i això, i si bé fins fa poc moltes persones creien (i creuen) que un nombre més gran de seguidors equival a un augment de clients de les marques i empreses propietàries, estudis recents posen en dubte la correlació entre ambdues xifres.

Però malgrat tot, i com a mètrica objectiva, el nombre de seguidors continua sent important, i no és menys cert que quants més en tinguem, més internautes veuran els nostres posts, i seran susceptibles de ser influenciats d’alguna manera.

Aquests anuncis es mostraran en el feed de notícies dels usuaris i, en el cas de la pàgina web per a sistemes d’escriptori, també a la columna de la dreta. El tauler d’administració dels anuncis és semblant al dels anuncis de contingut.

 

Copyleft 2013 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: