Facebook podria usar publicitat de proximitat en Home

Compartir

AdWeek indica que la companyia de Mark Zuckerberg es troba en converses amb empreses especialitzades en publicitat del tipus ‘tap-to-call’, per facilitar als usuaris de Facebook Home el descobrir comerços i serveis de proximitat.

Vas caminant tranquil·lament pel carrer i, quan dones un cop d’ull al teu mòbil, veus la publicitat d’una pizzeria. És l’hora de dinar, tens gana, i el telèfon d’aquest local -juntament amb la imatge d’una suculenta “quatre estacions”- està a un sol toc amb el dit de distància. Aquesta escena podria ser el futur de Facebook Home si el que revela el rotatiu online AdWeek és cert.

Segons AdWeek, Facebook estaria en converses amb empreses especialitzades en màrqueting tap-to-call (tocar -amb el rovell del dit- per a trucar). De fet, després de la presentació de Facebook Home, s’especula que actualment els nois de Mark Zuckerberg estudien com monetitzar la seva darrera creació i aprofitar al màxim les possibilitats publicitàries que amaga.

En aquest cas, el tipus de màrqueting seria de proximitat, mostrant anuncis a la pantalla de desbloqueig Home Feed que corresponguin a comerços propers a on es trobi l’usuari amb el seu smartphone.

Si bé en el moment de presentar-la, la cotització de la xarxa social va pujar a la borsa, l’efecte s’ha perdut amb el pas dels dies i el preu de les accions de Facebook ha tornat a baixar. Actualment, es troba a més de 10 dòlars per sota del preu inicial de sortida.

 

Copyleft 2013 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

Facebook podria usar publicitat de proximitat en Home
Valoreu aquesta publicació

Etiquetes: