Facebook segmenta encara més la publicitat en el mòbil

Compartir

El client podrà triar el dispositiu i plataforma per a la qual es publicaran els anuncis.

Un "m'agrada" del Facebook

Un “m’agrada” del Facebook

Els estudis indiquen que els posseïdors d’un terminal amb Android i els que empren un iPhone no tenen els mateixos gustos, costums o compren el mateix, una dicotomia que, fins ara, la publicitat en els mòbils ha explotat poc o gens.

Segons apunta TechCrunch, Facebook ha inclòs en els seus anuncis per a dispositius mòbils l’opció d’apuntar cap a una plataforma de programari en concret, com Android o iOS (de moment no es contempla Windows Phone o BlackBerry OS), així com el dispositiu concret o la família d’aquests en la qual es vol publicar.

Així, per exemple, es pot dirigir un anunci específicament als posseïdors d’un iPhone, d’un iPad o d’un smartphone Android marca LG o HTC, entre d’altres. D’aquesta manera, aquells qui venguin accessoris per a mòbils, poden realitzar l’oferta adequada als potencials clients adequats. Perquè oferir una funda per a iPhone a qui té, posem per exemple, un Samsung Galaxy S3 és perdre el temps… i els diners.

La borsa no sembla haver reaccionat favorablement a la iniciativa, tot i els bons resultats presentats recentment per Facebook, especialment pel que fa a la monetització de l’apartat mòbil.

Aquest és tingut com a crític per a la xarxa social per part de la majoria dels analistes, per la qual cosa aquesta nova iniciativa per a optimitzar la publicitat del seu client mòbil hauria d’haver estat rebuda amb entusiasme.

 

Copyleft 2012 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

Guillem Alsina
Etiquetes: