Google deixarà de donar suport a IE8 i a Windows XP
Google Apps ja no oferirà suport per a Internet Explorer 8 a partir del 15 de novembre.
Això no significa que els usuaris de l’Internet Explorer 8 deixaran de poder usar Gmail, Google Docs, Calendar o Google Drive -entre d’altres- en aquest navegador, però si que Google no el tindrà en compte a l’hora d’introduir novetats en futures versions, per la qual cosa alguna funcionalitat puntual si que podria no funcionar en els propers mesos.
La mesura és important ja que els usuaris de Windows XP si que poden usar Internet Explorer 8, però no poden actualitzar a Internet Explorer 9. Això, de rebot, afectarà moltes empreses que s’hauran d’actualitzar a una versió més moderna de Windows.
El 15 de novembre serà el darrer dia en què Google Apps podrà ser accedit sense cap problema des d’Internet Explorer 8. Aquells qui entrin des d’aquest browser es trobaran amb un rètol que els instarà a actualitzar el seu navegador, malgrat que res s’indica en el sentit que, després d’aquest rètol, no es pugui treballar amb el servei.
Google només ofereix suport per a les dues últimes versions dels diferents navegadors, i amb la propera sortida de l’IE 10, aquesta i la seva predecessora (la 9) es converteixen en aquestes dues últimes.
Més informació
Blog oficial d’actualitzacions de Google Apps
Copyleft 2012 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019