Google retoca les condicions d’

Compartir

Els canvis es dirigeixen a contemplar l’ús de futurs suports publicitaris (com el vídeo, donat a conèixer aquesta mateixa setmana), encara que s’han fet modificacions lleus en tot el contracte.


Redacció iMàtica – Anunciant-ho només en el bloc d’AdSense (i donant prova amb això que els blocs cada cop són més emprats de manera oficial per les grans empreses), Google ha modificat els termes d’acceptació (contracte per a l’usuari) del seu servei de publicitat en línia AdSense.

Aquest permet als editors de llocs web inserir publicitat en els seus mitjans, cobrant alguns diners per cada clic que un internauta realitza sobre l’anunci. L’entrada en el programa AdSense és lliure i gratuïta, i només cal d’una banda donar-se d’alta en el programa, i per una altra inserir un codi font a les nostres pàgines per començar a presentar anuncis.

Els nous termes d’acceptació del servei inclouen referències a futurs productes fins ara no contemplats en el contracte anterior, quelcom molt lògic si pensem que Google ha anunciat aquesta mateixa setmana l’inici d’un pla en fase beta per dotar als continguts de vídeo de publicitat, quelcom que més endavant estarà disponible per als subscriptors d’AdSense.

Tot i això, s’han fet petites modificacions al llarg de tot el text que fan recomanable la seva re-lectura a fons.

Aquells posseïdors d’un compte AdSense es trobaran amb la nova llicència amb tan sols accedir al compte, la qual haurà de ser acceptada per poder continuar o bé rebutjada.

Més informació:

Entrada en el bloc oficial d’AdSense informant dels canvis
http://adsense.blogspot.com/2008/02/updated-terms-and-conditions.html

Guillem Alsina