HTC segueix el guió previst

Compartir

La taiwanesa no ha presentat res que no sapiguéssim o suposéssim per endavant. Això sí, sembla que la càmera de fotos guanya importància en els seus nous terminals.

Un moment de la presentació d'HTC

Un moment de la presentació d'HTC

HTC vol acabar amb les càmeres de fotos per passar tot el protagonisme als smartphones? Doncs sembla que, per a determinat perfil de públic, si. I ho ha escenificat en la presentació de la gamma HTC One, per a la qual ha dedicat molt de temps en la seva càmera, la tecnologia que es troba darrere d’ella, les millores i les possibilitats que ofereix. Anem per parts.

Gairebé cap referència al maquinari per començar, encara que ha anat directament i “a sac” a per la càmera, després d’esmentar breument que la interfície que l’equipa és la Sense 4.0. Seguint amb aquesta línia de denominació, les millores de la càmera s’agrupen sota el nom Image Sense, i aquestes afecten tots els aspectes, des de la claredat, la definició, el tractament de la llum, fins a la velocitat de la càmera: amb l’HTC One podrem fer una foto cada 0,7 segons, tota una fita per als smartphones que acostumen a ser lents en aquestes tasques.

Queda clar, almenys per a mi, que la taiwanesa està intentant fer atractiu el seu producte a un segment de consumidors que busca substituir la càmera de fotos que porten a les seves bosses de mà o penjada al coll, per un mòbil que els permeti disparar ràpidament molts cops i que ofereixi una bona qualitat d’imatge. A aquest segment d’indecisos (“jo és que ja vull, però no trobava el mòbil que ho faci!“), que no són pocs, és a qui es dirigeix el One.

Per aquells qui el comprin i vulguin compartir les seves fotos online, un bon regal: dos anys de compte de Dropbox de 25 gigabytes gratuït.

Després de lloar la càmera, ara si, hem passat a les especificacions de maquinari: quadcore de nVIDIA i pantalla de 4,7” Gorilla Glass com a senyals d’identitat.

La meva conclusió: bon terminal (com sempre) d’HTC, en la línia d’oferir productes orientats a un target jove que busca sobretot fer fotos i vídeos en els seus moments d’oci, un maquinari potent per jugar i navegar per la Xarxa, i una estètica nova i agradable. El tindrem a les botigues a partir de l’abril.

 

Copyleft 2012 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

Guillem Alsina
Etiquetes: