Hulu passa de Yahoo!

Compartir

A la pàgina de vídeos en streaming li arriba una gran injecció de diners i descarta la seva venda a la companyia de Marissa Mayer.

I amb això, a Mayer se li ha escapat una possible adquisició molt atractiva, ja que el servei de streaming de programes televisius és molt popular als Estats Units.

El motiu de les carabasses de Hulu a una Yahoo! que no ha parat d’adquirir altres empreses d’ençà que Marissa Mayer n’assumís la direcció, és la injecció de 750 milions de dòlars per part d’un grup de productores audiovisuals composat per 21 Century Fox, NBC Universal i The Walt Disney Company.

D’aquesta manera, aquestes productores s’asseguren el tenir un vehicle per als seus productes audiovisuals online no dependent de cap de les grans companyies del sector tecnològic.

Hulu va arribar a facturar 690 milions de dòlars en el 2012 gràcies a l’auge dels dispositius mòbils i dels continguts sota comanda. Actualment, compta amb 4 milions d’usuaris premium als Estats Units.

 

Copyleft 2013 El Mur Tecnològic
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà El Mur Tecnològic

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: