La bloggera del Bloc de la Mami escriu 4 llibres de receptes amb Casa Ametller

Compartir

Núria Valls es defineix al seu Twitter com a “actriu i apassionada per la cuina”. Segurament, professió i passió, aparentment allunyades entre sí, li vénen del que va viure a casa seva. Els seus pares eren actors amateurs i sentien gran amor per la cuina. L’any 2010 va decidir obrir un bloc de cuina, amb l’única pretensió de deixar escrites les seves receptes als seus fills per quan les haguessin de cuinar sols. Avui em dia, El Bloc de la Mami es troba entre els més visitats, segons el rànquing de Mytaste.cat.

Així és com es descriu a la contraportada dels nous llibres que ha presentat amb Casa Ametller, una de les cadenes de supermercats més importants del país i tot un referent en el producte fresc. El seu objectiu és oferir una alimentació sana i equilibrada recuperant l’essència dels orígens, a través d’una nova col·lecció de llibres titulada “Ara vull cuinar!”.

Un compendi de quatre llibres que inclouen receptes senzilles i pràctiques pensades per les necessitats del dia a dia. Aquestes quatre publicacions inclouen receptes de tot tipus: Verdures per a cada dia; Menús per quedar bé; Menús ràpids; i Plats improvisats.

L’autora, Núria Valls, després de més de 4 anys escrivint al bloc, ara vol plasmar les seves creacions en paper, amb un total de 180 receptes equilibrades i saludables per fer una cuina de mercat amb productes de temporada. Cada un dels plats va acompanyat dels seus valors nutricionals i un comentari dietètic elaborat per l’equip de nutricionistes de Casaametller.

TAMBÉ: Llista de blogs gastronòmics escrits en català

El passat dijous va tenir lloc la presentació de la col·lecció Ara vull cuinar! a una botiga de Casaametller de Barcelona. Durant l’acte, la Núria va fer una demostració de cuina, durant la qual va preparar uns canapés de paté de pebrots del piquillo. La Núria va estar envoltada de desenes de periodistes, influencers i bloggers. L’esdeveniment va ser un èxit d’assitència.

CA-325

La Núria és un exemple d’influencer en l’entorn digital que passen del format digital a l’entorn offline, amb la publicació de llibres, un format cada vegada més corrent entre aquella gent que ha triomfat a Internet per diversos motius, escrivint receptes gastronòmiques, fent vídeos a YouTube o simplement sent populars usuaris de Twitter. Alguns exemples són el Modernet de Merda, tot un èxit de vendes per Sant Jordi, o Les Putes Receptes.

Casa Ametller, tot un referent també de la innovació i el màrqueting de retail, ha volgut aprofitar aquest fenomen per acompanyar la campanya de Nadal i seguir apostant per ser una empresa molt propera, moderna i seguir liderant una altra manera d’entendre la vida d’acord amb l’alimentació.

La bloggera del Bloc de la Mami escriu 4 llibres de receptes amb Casa Ametller
Valoreu aquesta publicació

Arnau Sanz Ardanuy
Director ycom.cat i de l'agència de marketing Imagina. Especialitzat en tendències, eines TIC, xarxes socials i publicitat online.
Últimes entrades de Arnau Sanz Ardanuy (Veure'ls tots)
Etiquetes: