LogMeIn Ignition al 50% per a Android i iOS, AVUI!
Amb motiu del Ciber Dilluns, l’aplicació LogMeIN Ignition per a iPhone/iPad i Android està disponible amb un 50% de descompte a l’App Store i Android Market. El descompte estarà operatiu un temps limitat i l’aplicació incorpora l’integració amb DropBox i Google Docs.
Amb el motiu assenyalat per LogMeIn, el dilluns de ciber. L’aplicació per a terminals amb iOS (iPhone/iPad) i Android té un descompte del 50% del seu preu. El descompte estarà vigent durant un temps limitat que serà avui i demà segurament.
Recordem que LogMeIn Ignition porta ja incoporada la integració amb DropBox i Google Docs, dos serveis que estàn en augment i l’empresa de la virtualització no ha dubtat en col·locar dins dels seus sistemes
Els serveis afegeixen la possibilitat de copiar, desar i transferir arxius entre dispositius, ordinadors i els serveis més emprats del núvol.
També us preguntareu què és LogMeIn Ignition no? Doncs aqui teniu que és!
LogMeIn Ignition ofereix un accés ràpid a qualsevol ordinador que tingui instal·lat LogMeIn Pro o Free i pot controlar els ordinadors indiferentment del sistema operatiu instal·lat. Després podem instal·lar l’aplicació per a terminals i tablets i entrar al nostre ordinador des de qualsevol lloc del món. Fàcil i ràpid.
El preu de les aplicacions és de:
– iPhone/ iPad: 11,99€
– Android: 11,30€
Pots trobar l’aplicació a la iTunes Store i a l’Android Market.
Per a més informació : www.LogMeIn.com/products/
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019