LogMeIn llança Central, una plataforma de connectivitat remota per a PIMES

Compartir

La nova solució SaaS ofereix accés remot segur a tots els ordinadors de l’empresa i l’opció de disposar d’una VPN instantània per un únic pagament anual.

Nota de premsa – Amb la nova plataforma Central de LogMeIn, les PIMES i els professionals de les TIC que els ofereixen assistència tenen a la seva disposició un sistema senzill, segur i rendible per oferir accés remot i interconnectar als seus usuaris amb els seus ordinadors.

Central permet que els treballadors mòbils de les PIMES puguin mantenir-se connectats a la seva feina i ser productius, així com proporcionar suport TIC als dispositius més difícils d’accedir, sense necessitat de realitzar inversions per avançat.

La nova plataforma LogMeIn Central permet:

  • La instal·lació i gestió de control remot segur a través d’Internet per a un nombre il·limitat d’ordinadors, permetent als usuaris accedir a gairebé qualsevol ordinador que estigui connectat a Internet, en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

  • Oferir un servei instantani de VPN sota comanda que amplia la connectivitat a mode LAN als usuaris remots sense despeses addicionals de maquinari o de configuració; i

  • Monitorització i generació d’informes exhaustius d’un nombre il·limitat d’ordinadors amb diferents nivell de connectivitat, d’usuaris remots que tinguin connexió a Internet i de xarxes virtuals segures, permetent així una gestió contínua d’extrem a extrem.

En paraules d’Andrew Burton, Vicepresident de la divisió de Consum i PIMES de LogMeIn, “Amb uns pressupostos cada cop més ajustats i menys temps lliure que mai, les PIMES i els seus proveïdors TIC necessiten una tecnologia que els permeti créixer sense augmentar les seves despeses, i eines per a ser més productius sense augmentar la sobrecàrrega de tasques TIC. Les PIMES senzillament no es poden permetre cap període d’inactivitat; els treballadors necessiten estar connectats i ser productius ja es trobin a l’oficina, a la carretera o a casa. Ara amb LogMeIn Central s’aconsegueix un accés remot segur i una connectivitat virtual en desenes o fins i tot centenars d’ordinadors sense un cost addicional per a cada ordinador; és un producte tot-en-un destinat a fer que els treballadors mòbils siguin més productius”.

En oferir als usuaris una gestió remota segura i una connectivitat virtual dels ordinadors amb accés a Internet en qualsevol lloc en què es trobin, Central fa possible la productivitat en qualsevol moment i a qualsevol lloc que les empreses necessitin per competir en un mercat mòbil i on el cost és un element molt important.

Eines d’alt nivell a un cost mínim

Accés remot

L’accés dels treballadors mòbils als recursos informàtics des de qualsevol lloc s’ha convertit en una necessitat molt estesa en els centres de treball. LogMeIn ofereix als usuaris de les empreses una manera segura, senzilla i rendible d’accedir als seus ordinadors remots a través d’Internet per tal que puguin veure els seus fitxers i aplicacions en qualsevol moment, independentment d’on es trobin. També proporciona als professionals de les TIC la possibilitat d’accedir ràpida i fàcilment i oferir suport als ordinadors per a instal·lar-los actualitzacions o configurar-los on sigui que estiguin les 24 hores del dia, fins i tot aquells que siguin difícils o gairebé impossibles d’accedir emprant eines d’accés remot tradicionals. Aquest accés remot senzill sovint permet a les empreses estalviar-se la visita d’un tècnic quan hi ha algun problema amb un equip, estalviant així molt de temps i diners.

Les noves funcionalitats d’accés remot de què disposa LogMeIn Central inclouen wake-on-LAN per accedir a ordinadors en mode de suspensió i la funció de login segur per accedir a ordinadors sense haver de tornar a introduir una clau, estalviant així temps i augmentant la productivitat.

Les funcionalitats de gestió informàtica de LogMeIn Central inclouen la monitorització avançada per al bon funcionament i l’inventari dels equips informàtics, així com la creació d’informes i gràfics històrics per augmentar l’up-time del sistema i el servei d’assistència TIC.

Noves funcionalitats VPN Instantànies

L’opció de compartir recursos de forma segura com ara arxius o servidors d’impressió amb individus o membres externs de l’equip pot oferir un gran valor afegit als petits negocis però només si hi ha un mitjà ràpid, flexible i segur de fer accessibles aquests recursos als usuaris finals. LogMeIn permet ara als usuaris crear i gestionar les seves xarxes virtuals sota comanda per connectar de forma segura ordinadors dispersos geogràficament sense necessitat d’afegir cap component de maquinari addicional. Per exemple, en usar LogMeIn Central, els administradors poden crear una xarxa hub-and-spoke per connectar a intermediaris externs i localitzar de forma centralitzada els arxius, impressora i servidors de bases de dades sense haver d’atorgar permisos d’accés sobre la totalitat de la xarxa. Amb Central, els administradors poden no només controlar qui accedeix a la xarxa i com accedeixen, sinó també monitoritzar i informar sobre l’ús que s’està fent de la xarxa i el seu rendiment.

Beneficis tangibles per a les PIMES

Shawn McGuire, especialista informàtic de Midwestern Wheels Inc., llicenciatari d’Avis Rent A Car a Wisconsin, comenta: “M’agrada molt el disseny de Central i la possibilitat de personalitzar els informes i crear diferents taules però és la funcionalitat VPN Instantània la que més emprem. Ens ofereix exactament el que necessitem per mantenir els nostres ordinadors i treballadors sempre connectats i protegits. No només podem connectar de manera ràpida als nostres usuaris dispersos geogràficament amb el nostre servidor Exchange sinó també podem llançar actualitzacions d’antivirus a 100 ordinadors en més de 25 localitzacions diferents. Ens ha permès estalviar molt de temps i diners”.

Per la seva banda, Steve Holland, director d’informàtica de Stevenson House, una residència d’ancians sense ànim de lucre a Palo Alto, Califòrnia, afirma “LogMeIn Central fa molt més fàcil la gestió de diferents grups d’ordinadors”. Allà, Holland no només administra els ordinadors de l’organització sinó que també ofereix assistència tècnica a alguns dels seus residents. “Central m’estalviarà temps, costa molt menys que altres ofertes d’accés remot i té més funcionalitats”, assegura.

Preu i disponibilitat

LogMeIn Central està disponible a un preu únic de 225 euros l’any i ja està disponible la versió de prova de 14 dies.

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)