Motorola funcionarà com a marca

Compartir

La companyia nord-americana tornarà, ara de la mà de Lenovo, a mercats de tot el món com el de la Xina.

Diverses són les incògnites que, després de l’absorció de Motorola Mobility per part de Lenovo, encara queden per aclarir, tot i que anem coneixent detalls dels plans que el fabricant xinès té per a la històrica fabricant nord-americana.

Per exemple, una de les incògnites era si Lenovo mantindria la marca Motorola com a tal, cosa lògica donada la fama que aquesta té i el grau de coneixement entre els usuaris finals, però quedava la remota possibilitat que fos absorbida completament. Això, finalment, no serà així, i Motorola es mantindrà com a marca, tornant a entrar fins i tot en el mercat xinès com a tal.

Segons el Financial Times, informació de pagament al rotatiu econòmic però de la qual se’n fa ressó en forma resumida i en obert el lloc web Mobile World Live, des de Lenovo han declarat que els costarà entre nou mesos i un any i tres mesos començar a treure-li partit a la seva flamant adquisició, després d’un procés d’expansió que la portarà a tornar a mercats que havia abandonat anteriorment, convertint-se amb això novament en un jugador global.

Per a això, el grup industrial xinès confia en la capacitat de recerca, desenvolupament i innovació de la companyia nord-americana, segons declaracions d’un portaveu de Lenovo al Financial Times i reproduïdes per Mobile World Live.

 

Copyleft 2013 El Mur Tecnològic
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà El Mur Tecnològic

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: