Motorola no hauria donat en el clau amb els seus últims dispositius, segons analistes

Compartir

Ni el Xoom ni l’Atrix estan obtenint l’èxit esperat en el mercat americà tot i l’expectació que havien generat. Analistes independents apunten tant a insuficiències en el programari com a una situació conjuntural del mercat per tal d’explicar aquest escàs èxit.

Col·laboradors/Redacció – Segons indica James Faucette, analista de Pacific Crest a la publicació Forbes, "les vendes d’aquests dos dispositius han estat decepcionants", mostrant-se molt dur amb Motorola.

Motorola Xoom 

"Les vendes del tablet Xoom i del smartphone Atrix estan per sota del que s’esperava", escriu en la seva nota considerant que el resultat és "decepcionant".

Els dos dispositius basats en Android van arribar a les botigues nord-americanes el passat mes de febrer despertant una gran expectació. Xoom fou considerat per molts analistes com un seriós competidor de l’iPad i com un test per a conèixer fins a quin punt els nous tablets basats en Android podrien compartir els èxits d’Apple en aquest segment.

L’arribada del smartphone Atrix en ple llançament de l’iPhone 4 podria ser una de les causes de les seves baixes vendes.

Pel que fa al Xoom, les critiques no han estat gaire positives. Generalment es refereixen al comportament del nou Android 3.0 que en quant a facilitat d’ús i potència es troba encara a una gran distància de l’iOS. Els experts creuen que Motorola podria haver-se precipitat en llançar un dispositiu amb un maquinari de primera però amb un programari que no està a l’alçada de les expectatives generades.

Tornant a l’analista, aquest assegura que els productes d’Apple i altres telèfons Android més econòmics estan soscavant les vendes i resultats de Motorola.

Font

NoticiasDot.com

Guillem Alsina