MSN llança un nou servei de compres integrant el reconegut portal Ciao

Compartir

InternetCiao és la segona comunitat espanyola de compra online multicultural amb gairebé 10 milions d’usuaris únics al mes que aporta, a més, opinions dels usuaris i comparació de preus de productes i serveis. MSN pretén amb aquesta integració aportar una opció atractiva als detallistes i anunciants que busquen capitalitzar en aquests mercats.

Nota de premsa – Microsoft anuncia avui un nou servei en línia de compres i comparació de preus a MSN. Aquest nou servei s’oferirà a través de Ciao, web líder a Europa en comparació de preus i compres (Mediascope Europa 2008) i que fou adquirida per Microsoft a l’octubre del 2008. El portal Ciao.es ha estat integrat a MSN a fi i efecte de proporcionar una nova marca de “shopping” al portal de Microsoft.

Ciao ofereix un ampli ventall de productes i serveis, informació completa de preus i accés a un gran nombre de botigues en línia. A diferència d’altres webs de compres, Ciao permet l’accés a abundants ressenyes dels consumidors en format de vídeo i de text. Això facilita als usuaris l’elecció de compra, en disposar d’una informació completa basada en les opinions objectives d’altres compradors. Cada cop més, els consumidors busquen consell a través de comunitats en línia, i aquest nou servei a MSN una única plataforma que ofereix als usuaris tot el que necessiten.

Microsoft creu que la combinació de les ressenyes dels 5 milions d’usuaris de Ciao juntament amb els 6 milions d’articles dels milers de detallistes en línia, aportaran un valor afegit per a la comunitat d’usuaris de MSN. A més, les botigues que s’anuncien a Ciao tindran el benefici d’aconseguir un gran compromís amb la comunitat en línia, creant una experiència molt més rica i gratificant per als usuaris, a través de MSN, el primer portal d’entreteniment d’Espanya amb 6 milions d’usuaris (Dades Nielsen Febrer 2009)

D’acord amb una enquesta europea de Mediascope de 2008, els compradors espanyols en línia van gastar una mitjana de 62,4 milions d’euros en un període de 6 mesos. El 34% d’aquests compradors a més van assegurar haver canviat la seva intenció de compra després de fer una cerca en línia sobre determinats productes. Com a líder de ressenyes, comunitat de compra en línia més gran i la segona web de compres més estesa d’Espanya (Omniture Desembre 2008), Ciao.es ja és un destí molt popular entre els compradors i després d’un enorme creixement registra ja més de 9,8 milions de visitants únics al mes (Omniture Desembre 2008).

Stephan Musikant, director general de Ciao assegura: “Estem encantats d’integrar Ciao en una marca tan potent com MSN a Espanya. La compra en línia és una activitat enormement popular a Espanya i continua creixent tot i la crisi. La prioritat de Ciao és oferir el seu servei com a líder en el mercat d’aquesta mena de pàgines a Europa. D’acord amb la popularitat i usabilitat de la plataforma que constitueix Ciao, estem convençuts de què serà veritablement beneficiós per als usuaris de MSN Espanya”.

Diego Delclaux, Director de MSN Espanya afegeix que “incorporar la plataforma de Ciao a MSN és un pas molt positiu per a Microsoft pel què fa al mercat del comerç online. La comunicació interactiva i les comunitats online són molt influents a la web en aquests moments i la compra en línia no n’és una excepció. Ciao es troba al capdavant en termes de fomentar aquest tipus de comunitats i compromís amb els usuaris. Amb aquest moviment esperem poder oferir a l’audiència de MSN el millor servei de compres i comparació de preus i d’aportar una opció atractiva als detallistes i anunciants que busquen capitalitzar en aquests mercats”.

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)